Oriflame The ONE Kaş Jeli



Son dönemde popüler olan kaş jeli furyasına bende katıldım. Böylelikle arayışlarıma başlamış oldum. İlk zamanlar herkesin tek aşkı olan Essence markasının jellerini deneyeyim dedim. Gel gör ki, onu bulabilene aşk olsun. Hiç bir yerde-koskoca İzmir de- bulunmaz mı arkadaş ? Durum böyle olunca ben de farklı ve kaliteli olanından başlamak için, deneye deneye gitmeye karar verdim. Fakat; piyasa da o kadar az kaş jeli var ki, seçim yapmam zor olmadı. Zaten benim araştırdıklarım :
-Essence markası başta olmak üzere
Wet n Wild ,
-Oriflame ,
-Avon,
-NYC 

Gibi uygun fiyatlı markalar olunca, içlerinden ilk hakkımı kuzenimin satışını yaptığı; Oriflame markasından yana oldu. Genel olarak Oriflame ürünlerini, Avon markasından daha kaliteli bulduğum için bir de yanlış hatırlamıyorsam, İsveç kökenli bir marka olunca gözü kapalı alış verişimi de yapmış oldum. Zaten daha önceden de alış veriş yapıp memnun olmadığım bir ürünü çıkmayınca sepete ekledim.
Kaş jeline gelirsek; ürün benim tercih etmediğim ve gözüme çok batan beyaz ambalajında gelmesi oldu. Genelde kaş jeli ürünlerini şeffaf şişelerde görmeye alışkın olduğum dan mıdır bilinmez, bu benim gözüm de bir olumsuz yönü oldu.
Asıl içine gelirsek, fırçası açıkçası çok ama çok beğendiğim çift taraflı fırça olarak dizayn edilmiş. Hem düz hem de kıvrık (kaş ve kirpik için) fırçanın minimal bir şekilde oluşu, kaş jeline olan negatifliğimi söküp attı adeta. Fırçalar o kadar yumuşak ki , kirpikler için sert, kaşlar için yumuşak. Rahatlıkla tarayıp şekil verebiliyorsunuz. Aynı şekilde kirpiklerinizi de ayırıp, minimal de olsa hacim verebiliyorsunuz.


Jel bölüme geçersek, ürün sürüldüğü andan itibaren kaşlara yapışıp kalıyor. Sabitlenmesi harika ! Sürdükten sonra beyaz beyaz kalıntılar yada yapış yapış bir his bırakmıyor. Nasıl sürdüyseniz saatlerce yerinde duruyor. Hatta şöyle bir şeyde yaşadım bugün: İzmir de sağanak yağmura tutuldum. Şemsiye açmadığım için ıslandım. Jel aktı mi peki ? Aktı mı orasını bilemiyorum ama eve geldiğim de hâlâ kaşlarımın eski yerinde sabah ki gibi sabit durduğunu görebiliyordum. Sadece az miktar yumuşaklık vardı. O da yağmurun altında kalmasından kaynaklı. Yumuşaklık derken şöyle diyeyim; saçlara jöle sürdüğünüz zaman sert olur ya yada kirpiklerinize maskara sürdüğünüzdeki sertlik, iste o sertlik kaşlarımdan biraz gitmişti su yediği için. 
Onun dışında ürün beni baya götürür gibime geliyor ve kuruma gibi bir problemle de karşılaşmadım. Üçüncü haftamdayım ve mutluyum. Alerjik bir reaksiyonla da karşılaşmadım. Kaşıntı yada sivilcelenme de yapmadı. Bu demek olmuyor ki sizde de aynisi olacak. Mutlaka üzerini okuyup öyle alın. Dergileri okuyun ! 
Son olarak unutmadan, kaşlarımdan sabitleyiciyi çıkartırken herhangi bir dökülme ile de karşılaşmadım. Ki bu benim korkutuğum şeylerden biriydi. Diğer bir konu ise ürünün normal fiyat 18 lira fakat ben indirimler 10 liraya aldım. Şans verilmesi gereken bir urun diye düşünüyorum. Ben beğendim umarım sizde beğenirsiniz. :)

Bu konu hakkında düşüncelerinizi özellikle muadillerinizi bekliyorum !! 
Sevgiler..

Oriflame The ONE Kaş Jeli Oriflame The ONE Kaş Jeli Reviewed by Miss B. on Ocak 08, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.