Oriflame Giordani Gold Vücut Kremi



Bugün  Oriflame`in vücut kremini anlatacağım.
Bu kremi bana anneannem hediye etmişti. O günden beri severek -bayılarak- kullanıyorum.

Kreme gelirsek, büyük kavanoz içinde bulunuyor. Rahatlıkla her gün ben ve annem kullanmamıza rağmen, kremden anca iki parmaklık azalma oldu.

Kapağını açar açmaz, sizi mükemmel bir parfüm kokusu etkisi altına alıyor. Zaten anneannemin söylediğine göre katalog da `parfümlü vücut kremi` diye satılıyormuş.
Parfümlü kremleri severim fakat, kokusu uzun olursa severim ki ; bu kremin kokusu sürdüğünüz andan itibaren üzerinizde en az 6-7 saat kalıyor.
Yapısına gelecek olursak :
Gayet yağlı ve soft bitişli bir krem. Yağlı olması sizin aklınızı karıştırmasın. Ben yağlı krem kullanmayı sevmem, gün içinde kalem kullandığım için ve aynı zamanda bana ağırlık yaptığı için.
Fakat bu ürün de, sürdükten bir 6-7 dakika sonra cildiniz emiyor ve o yağlı histen kurtuluyorsunuz. Cildinizin üzerinde elinizi gezdirdiğiniz de yağdan oluşan bir kayganlık hissetmiyorsunuz. Onun yerine nemlenmiş yumuşacık bir cildiniz oluyor.
Nemlendirme demişken, kokusu kadar nemlendirmesi de aynı süre sizleri idare ediyor.
Özellikle kış aylarında vazgeçilmezlerim arasında. Sizler de vücut losyonlarını kullanır gibi bu tarz ürünleri kullanabilirsiniz.
Fiyat konusuna gelince hediye olduğu için bilmiyorum maalesef.
Biter bitmez tekrar almayı istediğim ürünlerin başında geliyor.
Sizin önerileriniz var mı ? Daha önce kullanıp memnun olan ?
Hepinizi çok öpüyorum.

B.
Oriflame Giordani Gold Vücut Kremi Oriflame Giordani Gold Vücut Kremi Reviewed by Miss B. on Ocak 06, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.