10 Haziran 2015 Çarşamba

Uygun Fiyatlı 5 Maskara

 Herkese merhabalar ! Bugünkü yazım da sizlere hepimizin makyajının olmazsa olmazını yani maskaraları hem de uygun fiyatlı olup, kaliteyi bozmayanları yazacağım. Aklıma geldikçe böyle uygun fiyatlı yada muadil ürünleri yazacağım. Yazılarımı beğeniyorsanız ve böyle devamı gelsin diyorsanız, yorum kısmında görüşlerinizi bildirirseniz çok sevinirim.
Konumuza gelirsek, her bayan hiç makyaj yapmasa da rimel sürmeden evden çıkmaz. Artık rimel sürmek bizim için makyaj yapmak değil, adeta yeme içme gibi ihtiyacımız haline geldi. Hele ki benim gibi düz, uçları sarı ve yere bakan kirpikleriniz varsa, o upuzun kıvrık kirpikleri görünce içiniz gidip onlarla oynamak istiyorsunuzdur. Hiç başka yerlere gitmeyelim. En başta ben, bu seneki sıra arkadaşıma rahat verdirmedim. Kız her vakit uyuduğun da gidip kirpikleriyle oynuyordum. Benim de böyle bir takıntım var, ne yapalım :( Kızcağız yazık, sesini çıkarmaz bakardı öyle. Tabi ben bunla da yetinmeyip, sınıf arkadaşlarıma `senin kirpiklerin çok güzel, rimel süreyim mi he ? ` diye sorularla onların peşinden koşardım. Bu durumum dışarıdan ne kadar saçma sapan gözüksede, benim için kıvrık ve uzun kirpikler her zaman hayaldi. Artık en son çareyi, takma kirpiklerde buldum. Onu da takma çıkarma derdi var diye sıkıntı geldi, attım bir köşeye. Hâl böyle iken, ben de başladım rimelleri araştırmaya. Çok okudum, deneyenleri inceledim. Kaç kişi ne tepki verdi gibi. O zaman sizlere gelsin bu yazım...

1. Max Factor False Lash Effect Fusion Maskara

- Arkadaş çevrem de en çok kullanılan maskara. Kime sorsam ne kullanıyorsun diye, direk çıkarıp gösteriyorlar bu maskarayı. Ben genel de Max Factor kullanan biri olmadığım için, ürünleri hakkında pek bir bilgim yoktu. Ama bu maskarayı kullanmam ile Max Factor`e daha bi sıcak yaklaştım. Şunu söylemeden edemeyeceğim. Ben bu rimelleri hep kullanmadan önce kirpik kıvırıcısı kullandığımı belirtmek isterim. Daha sonradan sonucu sizi yanıltmasın. Ne diyordum, kirpikleri ile oynadığım arkadaşımın da favorisi bu rimel. Daha kıvrık, uzun ve hacimli gösteriyor. Fiyatı ise 32-35 lira. İndirim günlerini bekleyin derim. Çünkü bu rimel de sık sık indirim yapıyorlar.



2. Maybelline New York The Rocket Maskara

- Arkadaş çevremin bir diğer yarısı ise bu maskarayı kullanlardan. Açıkçası Maybelline güvenim tam olduğu için bu maskara değil diğer maskaralarına da bakmanızı öneririm. Yapıları olsun, sürüşü olsun, kirpiklere verdiği hacim olsun gerçekten veridiğiniz parayı boşa atmıyorsunuz. Alt kirpiklere de kullandım, hem de yağmur yağarken. Ne akma ne de başka bir durumla karşılaşmadım. Kesinlikle her genç kız hayatında bir kez olsun bunu denemiştir ve sevmiştir diyorum. Siz de şans vermelisiniz. Fiyatı ise 18-20 lira.


3. Essence Get Big Lashes Triple Black

- Essence standının önünden geçip, hala bu maskarayı fark etmeyeniniz kaldı mı ? Eğer kaldıysa hemen yarın gidip almanızı öneririm. Ben bu ürünle bir kaç ay önce tanışmıştım ve kullanır kullanmaz, aşık olmuştum. Adında da belirttiği gibi 3 kat daha siyah ve hacim veren bu maskara annemin kıvrık ama kısa olan kirpiklerini bile takma kirpik etkisi yarattı. Fiyatı ile beni çok düşündürse de en en en uygun fiyatlı ürün bu bence. Hem ucuz hem kaliteli. Fırçası ile sürümü çok kolay. Hemen kurumuyor. Böylelikle uzun süre rimelinizi kullanabiliyorsunuz. Topaklanma yada akma olmuyor. Fiyatı ise 7-9 lira.



4. Rimmel London Lash Accelerator Maskara

- Bu ürünü daha önceki yazımda da belirttiğim gibi ojemrujumrimelim de duymuştum. Ne maskaraymış be ! Demistim. Bir gün deneme fırsatım oldu. Sonuç ise harika ! Zaten Rimmel London çıkardığı her üründe kalitesini konuşturduğu için, bu üründe de kendini göstermiş. Rahat sürümü, hacim ve kıvrıklaştırması beni kendine çok ama çok çekti. Fiyatı ise 20 lira.


5. Golden Rose 3D Fantastic Lash Maskara

-Bu ürünü ilk kuzenim sayesinde tanıdım. Kendisi tam bir Golden Rose hayranı. Tüm makyaj malzemeleri neredeyse Golden Rose dan. Durumu böyle olunca ilk çıkan ürünleri de hemen gidip alıp deniyor. Bu ürünü o gün almış denemiş. Baktım kirpikleri çok ama çok iyi gösteriyor. Sordum sorumu aldım cevabımı. Tabiki de Golden Rose dan almış. Kirpiklere 3D boyut verip uzun gösteriyor ayni zamanda ayrık fakat topaklanmalar oluyor hafiften o biraz benim gözüme çarptı. Belki biz süremedik orası ayrı konu. Geri kalan her şeyi ise diğerleri gibi iyi. Fiyatı ise 17.50 lira




Evet, bugün ise beğendiğim favorim olan aynı zamanda uygun fiyatı ile dikkatı çeken maskaraları yazdım. Gerçi bunların hepsi biliniyor fakat fark edemeyenler için daha iyi olur diye düşündüm. Umarım, bilgiler faydalıdır sizler için. Görüşlerinizi bana mail yada yorum olarak gönderebilirsiniz. Teşekkürler ve Sevgiler...


NOT: BU RESİMLER BANA AİT DEĞİLDİR.









5 yorum:

  1. Claire's in bi maskarasi var eger denk gelirsen denemeni tavsiye ederim 👍 7.95e almistim ve fiyatina gore cok cook guzel bi maskara waterproof olmasi da cabasi ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ciddi misin ? Bizim burada bir turlu Claire`s yok acilmadi. Tee Forumda var gidersem kesinlikle alacagim. Ayni zamanda alliklarinin da methini cok duydum sende denemelisin :)) Bu guzel yorum icin cok tesekkur ederim :)))

      Sil
    2. Aynen ben de tesadufen deniyim dedim tek bi maskarasi var sanirim baska gozume carpmadi cunku forumdan almistim ben de amaa cokk guzel ☺ ay evet bikac alligim var diye almamistim kuzenim almisti ama icim gitti yani 😁 o zaman allik ihtiyacimda ilk bakacagim yer claires olcak asil ben tesekkur ederim cnm ❤❤

      Sil
  2. bazıları listemde yerini aldı! ^^

    YanıtlaSil
  3. Fark ettin mi hep ayni tarz firca ve plastik firca seviyorsun aslinda sen de benim gibi ve meybelline one by one ve essence i love extreme pembe olani muhakkak dene bayilicaksin!

    YanıtlaSil