Nivea Aqua Sensation Canladırıcı Yüz Temizleme Jeli

Makyaj yapmak her ne kadar önemli olursa olsun, makyajımı çıkartmak da bir o kadar önemli benim için. Ben de makyajımı çıkartırken sırf çıkarmak için değilde, aynı zamanda cildimin pH seviyesini koruyup, derinlemesine temizlik yapanları ilk sırada tercih ediyorum. Böylelikle cildimi koruyup ertesi gün yapacağım makyaja baz hazırlamış oluyorum.

Makyaj temizleme sularımı bitirmemle soluğu Gratis'te almam bir oldu. O gün şansıma indirim olunca, Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Yüz Temizleme Jelini hemen denemek istedim. İlk alırken tereddüt yaşasam da, hatta oradaki bayandan da fikir alsam da -her ne kadar inanmasam da- eve gelip deneyince dediğim şey: 'Ben bunu neden daha önce denemedim !!!!!!' oldu. Çünkü dışarıdan bakıldığında makyaj temizleme jeli olarak geçse de, içindeki beyaz mini toplar beni oldukça korkutmuştu. Peeling etkisi olur olmasına da, ya cildimi tahriş edip zarar verirse diye kendi kendimi yemiştim. Deneyince öyle olmadığını anladım.

Ürün tanıtımına gelirsek:
Büyük bir şişede olması avantaj ve diğer jellere göre daha kolay açılıp-kapanması, aynı zamanda kolayca istediğin miktarı alman açısından pratik düşünülmüş. Elinize makyajınızın yoğunluğuna oranla o kadar miktar alıp, suyla ıslattığınız yüzünüze masaj yaparak yediriyorsunuz. Kirpik kısmına gelince benim çıkması ok zor olan rimelimi bile kolaylıkla çıkarttı. O yüzden endişe yapmayıp, gözlerinizi kapatarak güzelce hafif hafif ovun. Ardından tüm yüzünüzü jelle yıkadıktan sonra, bol su ile çalkalayın. Oldu bitti !

Bir kaç açıklama daha eklemek istiyorum, konu ile ilgili:
-Kokusu var ama rahatsızlık verecek boyutta değil.
-Benim gözlerimde yanma yada alerjik reaksiyon oluşturmadı. Fakat siz alırken, muhakkak ama muhakkak danışarak alın.
-Mini toplar suyla temas ettiğin de eridiği için, cildim de bir tahriş oluşturmadı.
-Cildimi temizledikten sonra tekrardan, ayrı bir temizleme jeli kullanma ihtiyacı hissetmedim.
-Cildimde sivilcelenme yapmadı.
-Fiyatı ise 10 lira

Denenmesi gereken bir ürün diye düşünüyorum. Ben beğendim hatta bayıldım. Umarım sizde seversiniz.
Sevgiler..
Nivea Aqua Sensation Canladırıcı Yüz Temizleme Jeli Nivea Aqua Sensation Canladırıcı Yüz Temizleme Jeli Reviewed by Miss B. on Ocak 13, 2016 Rating: 5

6 yorum:

  1. severek kullanıp bitirdiğim bi ürün kendisi :)

    YanıtlaSil
  2. Fiyatina gore iyi bir urun anladigim kadariyla, deneyecegim.

    YanıtlaSil
  3. Fiyatina gore iyi bir urun anladigim kadariyla, deneyecegim.

    YanıtlaSil
  4. Bende bu ürünü severek kullanıyorum ama o minik taneciklerini elimle patlatmadan yüzüme surmedim hiç çünkü sivilce yapmasından korkuyorum , ama bu şekilde hiçbir sorun yok cok memnunum

    YanıtlaSil
  5. Bende bu ürünü severek kullanıyorum ama o minik taneciklerini elimle patlatmadan yüzüme surmedim hiç çünkü sivilce yapmasından korkuyorum , ama bu şekilde hiçbir sorun yok cok memnunum

    YanıtlaSil
  6. niveanın temizleycilerini çok seviyorum :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.