Loreal 3 Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu



Gün içinde ne kadar makyaj yaparsak yapalım, uyumadan önce muhakkak makyajını temizleyenlerdenim bende. Makyaj ne kadar önemliyse, cilt bakımı da o kadar önemlidir benim için. Temiz temiz olsun ki ciltlerimiz, sonraları uyguladığımı ürünler de işe yarasın. 

Ben de bu kadar cilt bakımına, temizliğine önem vermişken; makyaj çıkarıcılara o kadar merak sardım ki, binbir çeşidini kullanmaya başladım. İlk önce temizleme sütü, sonraları yağı, ardından sularını kullandım. Şimdi ise jellerini deniyorum. 

O kadar çok ürün denedim ki, içlerinden belki de en memnun olduğum sayılı ürünlerden biri de Loreal`di. Makyaj çıkarıcı su olmasına rağmen, çıkartması en zor makyajı bile hafif uğraştırma ile çıkarttı. Kalıntı bırakmadı. En en önemlisi gözlerimi yakmadı. Bundan önce denediğim tüm temizleme sütlerinde fix gözlerim yanıp, kızarmıştı. Çok şükür bunda böyle bir problemle karşılaşmadım. 

Ürünü yukarıda özet halinde anlatsam da biraz daha derine inersek:

200 ml`lik bir şişe de geliyor. Ağzı açılıp dökülen kapağa sahip olmayışı ise ayrı avantajlarından. Renksiz, kokusuz su gibi bir sıvı. Kapağına tam ayar veremedikleri için pamuğa olduğundan fazla dökülebilir. Bu da makyajınızı temizlerken, zorluk çıkarabilir. Alkollü bir ürün değil, merak edenler için söylemek istedim. Makyajınızı çok rahatlıkla çıkarıyor. Fakat, waterproof maskaralar için ise birkaç kez bu işlemi tekrarlamak gerekiyor. En ufak kalıntıları, dahi alıp tertemiz oluyorsunuz. Gerçi ben hep temizleme aşmasından somra jelle yıkıyorum cildimi. Siz isterseniz duru su ile yada yıkamaya gerek görmeyebilirsiniz. 
İndirim zamanlarında oldukça uygun fiyata oluyor. Arada ikili paketlerini benim gibi 25 liraya da alabilirsiniz. 
Ürünün normal fiyatı ise 14-15 lira. 
Ben oldukça memnunum. Bittikçe de almaya devam edeceğim ürünlerden biri. 


Peki siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumlarınızı bekliyorum. 
Sevgiler..
B.
Loreal 3 Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu Loreal 3 Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu Reviewed by Miss B. on Aralık 20, 2015 Rating: 5

8 yorum:

  1. bunu hiç kullanmadım. .ama mutlaka denemek istiyorum..

    YanıtlaSil
  2. blogunun yeni tasarımı çok güzel olmuş canım ayrıca bu ürünü de mutlaka deneyceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim o enin güzelliğin <3 ne güzel, umarım memnun kalırsın sende :)

      Sil
  3. Alman LR kozmetik markasını duydunuz mu? Avon ve Oriflame gibi üyelik sistemiyle kendinize indirimli ürün alabiliyor veya temsilci olup ürünlerin satışını yapabiliyorsunuz. Ben 1 yılımı tamamladım, hem kendi ihtiyaçlarımı karşılıyorum, hem de ekibimi kurdum ve hatırı sayılır bir gelirim var. İlginizi çekeceğini düşünüyorum, bir bakın lütfen ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi yeni sizden duydum. Bir ara araştıracağım teşekkürler :)

      Sil
  4. iyi bir şey ise bizde deneyelim faydası var mı gerçekten ve tamamen bitkisel mi bu ürünler?

    YanıtlaSil
  5. Türkiye'ye yeni gelen ürün LR'ın 28 Günlük Body Mission diyet programını denediniz mi? Çok başarılı ve 28 günde ciddi kilo verdiriyor. Bu ürün Almanya'dan ithal olarak Türkiye'ye geliyor ve bu zayıflama paket programını kesinlikle denemenizi tavsiye ederim. Burada pek çok arkadaş zayıflamada ve formda kalmakta zorlandığı için size önerim LR 28 Günlük Body Mission ürünüdür.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.