Chelsea Botlar


Bana göre nedense ayakkabı seçimi, kışın daha zor olmuştur. Yazın istediğini alıp yağına geçirirken, kış şartları dolayısıyla bunu yapamamak, beni hep ikilemlere bırakmasına neden olmuştur.
Şık mı olmalı ? Yoksa koruyucu mu olmalı ? Bu sorular arasında gidip gelirken, beni kurtaran Chelsea Botları sizlere takdim etmek istiyorum.

Taaa Victoria kraliçesi zamanın da kraliçenin ata rahat binmesi için özel tasarlanan bu ayakkabı, daha sonraları İngiltere'nin sayılı zengin ailelerinin ayaklarında görülüp, bu da gelişim gösterip 60'lı-70'li yıllarda ünlülerin ayakların da boy göstermeye başlamış. Özellikle bir zamanlar John Lennon'un ayağın da sıkça gördüğümüz bu botlar, hala İngiltere'nin elit sokaklarında bay ve bayanların ayaklarında görmekteyiz. Tabi tasarımcılar bunlara yön vererek bugünkü haline getirmişler, renklendirip çeşitlendirmişler, orası ayrı konu..

Tarihi bir yana dursun, bu botların bu kadar tercih edilmesindeki en büyük sebeplerinden biri, rahat ve şık olması. Çeşidinden çeşidine göre de sıcak tutuşu. Kolay kombin oluşunu söylemiyorum bile..
İster elbise, ister jean..
Çeşit çeşit ve renk renk oluşuyla bir çok alternatifi sağlayan bu botlar; bu kışın da kurtarıcısı oldu. Son zamanlar da oldukça popüler olan bu botları her yerde bulabilirsiniz. 
Eğer sizde kombinlemede zorluk çekiyorsanız, aşağıda paylaşacağım modellerden sonra kombinler gelecek ondan fikir edinebilirsiniz.





Siz nasıl buldunuz ? Yorumlarınızı bekliyorum..
Sevgiler..
B.
Chelsea Botlar Chelsea Botlar Reviewed by Miss B. on Aralık 19, 2015 Rating: 5

4 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.