NOTE Rich Color Serisi 09 Bronzed Pink


NOTE markası İzmir de yeni yeni yaygınlaşmaya başlayınca, bir de 'kalitesi' ile pek övülünce, böyle bir markanın ürünlerini denemeden olmaz diyerek; ben de ilk alış verişimi Rich Color Serisin deki 09 numaralı Bronzed Pink adlı rujundan yana kullandım.

Kendilerini geçen haftalar da Karşıyaka Çarşı'da yeni açılan Cosmo She'nin indiriminden aldım. %50 indirimi görünce 'fırsat bu fırsattır.' mantığıyla hareket ederek almama neden oldu diyebilirim. Son zamanlar da bir de dudak rengime göre ruj bulamayınca, aynı zaman da aldığım rujlar eve geldiğimde dudağıma yakışmadığı için adeta her gün yeni bir ruj macerasına atılmama neden oluyordu. 
Ben de bu indirimi değerlendirerek, kiremit kırmızısını almam bir oldu.
Renk sıkalasına baktığımız da, bin bir çeşit renk görmesek de; her renk tonundan birer tane olması açıkçası yetiyor. 
Kendisine gelirsek; siyah ve sade aynı zaman da şık tasarımları çok everim. Nedense bana daha kaliteli daha cazip geliyor. Bu yüzden NOTE markasını bir kez daha sevmeme neden oldu bu durum. Aynı zaman da kapaklarım sağlam oluşu, hemen açılmayışı her bayan gibi benim de dikkat ettiğim noktalardan biri. Bundan da benden tam puan aldı. Şimdi geldik yapısına :


Adından da anlaşıldığı gibi 'Rich Color' pigmentasyonu oldukça yüksek ve canlı. 
Açıkçası bu ruju sürerken dudaklarıma dokundurarak sürsem bile, sanki normal değilde, bastıra bastıra sürmüşüm gibi duruyor. Bu yüzden oldukça dikkatli kullanın derim. Özellikle benim gibi koyu renkler aldıysanız.
İçin de, tropik yağlar bulundurması ile dudaklara verdiği nem, tek kelime ile muhteşem ! 
Rujun mat bir yapıya sahip olmasına rağmen, kuru kuru çatlaklı durmaması, ruj altına lip balm sürmeye gerek olmaması ruju ön plana çıkaran diğer özelliklerden biri.
Kalıcılığından bahsetmeme gerek yok diye düşünüyorum. Tek kelime ile ÇIKMIYOR! Ruju sürün ve çıkın 6-8 saat sonra yineleme ihtiyacı hissedersiniz.
Gramajı ise oldukça fazla 4,5 gram.


Bu seriye öyle bir vuruldum ki, indirime girdiğinde yada bir alana bir bedava kampanyasını ilk gördüğüm anda 2 tane daha ruj eklemeyi planlıyorum. Unutmadan kısa sürede 'yok satılan' mat gloss rujlarından gördüğüm anda almak ise ilk görevim olacak.



Sizler neler düşünüyorsunuz ? Kullandığınız oldu mu ?
Önerileriniz var mı ?
Merakla bekliyorum..
Sevgiler..
B. 
NOTE Rich Color Serisi 09 Bronzed Pink NOTE Rich Color Serisi 09 Bronzed Pink Reviewed by Miss B. on Aralık 21, 2015 Rating: 5

2 yorum:

  1. Rengine bayıldımm, üstelik çıkmamasına çok sevindiimm bende bir ara bakıyım ^-^ Güle güle kullanın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene pek sevindim :) sen de şimdiden güzel günlerde kullan ! :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.