Dermokil Siyah Nokta ve Sivilce Karşıtı Maske +15


Herkese merhabalar ! Bugün size göre ufak bana göre kocaman bir değişiklik yaptım ve saçlarımı kestirdim. Belime gelen saçlarım, artık omuzlarımda :) Böyle olunca değişiklik yapmanın verdiği mutlulukla yeni yazıma başlıyorum. İlk olarak cilt temizliğinin ne kadar mühim bir konu olduğunu, söyleme gereksinimini duymuyorum. Cilt temizliğindeki bir diğer faktör ise, maske yapıp ölü tabakayı atıp, derinlemesinu temizleme yapmaktır. Bende bu ürünü sevgili Zeyusanka`nın yaptığı çekilişte kazandım. Anca derleyip, zaman bulabildim yazmak için. Tekrar tekrar teşekkürlerimi sunarım...
Ergenlik ile birlikte başlayan ve özel gündür, o dur bu dur derken zaman geçiyor ve sivilceler baş göstermeye başlıyor. Bende bunlardan kurtulmak için çeşitli yöntemlere başvurdum. Bunları da sizlerle paylaştım. Ne yapsam da, aynı etkiyi bulamadım.


 Bu maskeyle tanışmamla sivilcelerim daha azaldı diyebilirim. Tabi ciltten cilde değişeceği faktörünü de unutmamak lazım. Yağlı bir cilde sahip olmamla kullanmam bir olan bu maskeyi, ilk önce temiz cildime kalın bir tabaka halinde uygulayıp ardından bol su ile yıkıyorum. Sadece maskenin etkisi için 10 dakika yeterli olacaktır. O 10 dakika boyunca, cildinizin gerildiğini işe yaradığını hissedeceksiniz. Bu arada unutmadan, maske süresince konuşmamaya dikkat edin, fazla mimik kullanmayın. Her ihtimale karşı çatlak yada kırışıklıkların olmaması için. Cildinizi maskeledikten sonra elastikiyet kazanması için, nemlendiricinizi sürmeyi unutmayın. Oldu bitti. Temiz, pürüzsüz ve sivilcesiz bir cilde hazır olun ! Unutmayın ki, hemen sonuç alamazsınız. Ben haftada iki gün ve her hafta düzenli kullanıyorum. Siyah nokta olayı yalanda sivilcede işe yarıyor. On beş yaşın üzerindeli herkes rahatlıkla kullanabilir. Doğal bir ürün olduğu için yan etkiside yok. Sizden tek isteğim, talimatları dikkatlica okumanız. Güzel bir cilt sizin olsun, bir sonraki yazımda görüşmek üzere....


Dermokil Siyah Nokta ve Sivilce Karşıtı Maske +15 Dermokil Siyah Nokta ve Sivilce Karşıtı Maske +15 Reviewed by Miss B. on Mayıs 02, 2015 Rating: 5

2 yorum:

  1. Çok faydalı bir yazı olmuş!
    Kocaman öpüyorum İzmir leydimi:)

    YanıtlaSil
  2. Dermokil maskelerini çok seviyorum ben ya... Ama kuru ciltler için olanını tabi :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.