Mezuniyet Makyajı/ Vol 1

Herkese merhabalar ! Bugün sizlere, benim geçen sene heycanını doruklarda hissettiğim mezuniyet dönemini anlatacağım. Aslında anlatma demeyelim de size fikir verme üzerine kurulu olacak biraz. Geçen sene bu zamanlar büyük bir telaş sarmıştı içimi. Kıyafetim, saçım, makyajım, ayakkabılarım, çantam, aksesuarlarım nasıl olacak ? Uyumlu mu olacaklar uyumsuz mu ? Böyle git  geller yaparak, kendimi baya modanın içine atmıştım. Hem sınav stresimi azaltmış oldum hem de moda hakkında daha çok şey öğrendim. Bugünde yeni bir seri başlatarak, sizlere yardımcı olmak, sizin üzerinizdeki yükü azaltmak istedim. Araştırmalarım sonucunda, size dev arşivimi sunmaktan büyük zevk duyuyorum. 
İlk serim makyaj üzerine olacak, ikinci olarak cilt bakımı ve en son ise kıyafet-ayakkabı-aksesuar üzerine olacak. Paylaşacağım fotoğraf ve videolar bana ait değil, sizlerde izleyip beğenirsiniz diye isimlerini ve linklerini vereceğim. Takip edebilin diye. Ben bunları paylaşırken çok keyif aldım. Umarım sizde keyif alırsınız :) 

                                

Video sahibi : Christen Dominique 
İnternet Adresi : http://www.charityvance.net/
Youtube Kanalı : http://www.youtube.com/charityvancemusic
Instagram : @ christendominique
Twitter : https://twitter.com/beautibychris
Facebook : http://on.fb.me/XQxVb9

Kullandığı Ürünler 

Far paleti: Too faced loves Sephora 15th birthday palette
Kaş kemiği - Piano Keys
Göz Kapağına - Piano Keys
Kris Bölgesi- Behind the counter
Göz altı içi : Macs wedge ve expresso
Maskara : Maybelline siyah The Rocket
Takma kirpikler: Forever 21 
Dudak Kalemi : NYX Mauve
Ruj : Maite in minimilistic
Kaş kalemi : Maite Dark Brown K-2
Allık : Maite in Hush
Fondöten : Luminess Airbrush
Kapatıcı : Makeup Forever 
Pudra : Maite Makeup Mineral powder in biege perfection
Eyeliner : Maite in black
Göz altı eyeliner : NYX Crystal Gold (glitter)
Aydınlatıcı : Paletteki Piank keys far 

 Benzer Markalar Kullanmak isterseniz 

Far paleti: Too faced loves Sephora 15th birthday palette yada The Balm Nude Dude 
Kaş kemiği - Piano Keys / Fabulous
Göz Kapağına - Piano Keys/ Fabulous
Kris Bölgesi- Behind the counter/ Flawless
Göz altı içi : Macs wedge ve expresso / Fine ve Funny
Maskara : Maybelline siyah The Rocket / Rimmel london lash accelerator endless mascara
Takma kirpikler: Forever 21 / Watsons Katy Perry 
Dudak Kalemi : NYX Mauve / Essence 07 Cute Pink
Ruj : Maite in minimilistic /Essence 
Kaş kalemi : Maite Dark Brown K-2 / Flormar  Kas farı EB 03 
Allık : Maite in Hush/ The Balm instain lace 
Fondöten : Luminess Airbrush / Rimmel london Match Perfection
Kapatıcı : Makeup Forever / Loreal True Match 
Pudra : Maite Makeup Mineral powder in biege perfection / Rimmel london Stay Matte 
Eyeliner : Maite in black / Maybelline jel eyeliner 03
Göz altı eyeliner : NYX Crystal Gold (glitter) /Essence Crystal Glitter
Aydınlatıcı : Paletteki Piank keys far / The Balm Mary lou manizer

 Evet, sizler için muadillerini elimden geldiğince yazma çalıştım. Umarım faydası olur. 
Her gün küçük küçük paylaşımlar için beni :
İnstagram ve Twitter dan takip etmeyi unutmayın !
@izmirleydisi ( her iki hesap için )

Mezuniyet Makyajı/ Vol 1 Mezuniyet Makyajı/ Vol 1 Reviewed by Miss B. on Mayıs 01, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.