2015 Bikini / Mayo Modelleri

 Herkese merhaba ! Uzun bir aradan sonra tekrar sizler ile birlikteyim. Bu ara da sizler için bir moda sayfası açmayı planlıyordum. Daha doğrusu, uygun zamanı bekliyordum, diyebilirim. Ben de uygun zamanı buldum ve moda sayfamı da açmış oldum. Umarım güzel ve başarılı yazılar ile, sizlerle birlikte olurum.
Konumuza gelecek olursak, herkesin dört değil, on dört göz ile beklediği bikini ve mayo modelleri. Yaz kapıya dayandı. Bikini ve mayolar raflar da yerini aldı. O zaman tüm modeller sıralanmaya başlasın !

1.Yüksek Bel Modeller




2.Püsküllü Modeller







3.Şerit / İp Detaylı Modeller



4.Halter Yakalı Modeller





5.Straplez Modeller


6.Siyah-Beyaz Modeller






7.Transparan Modeller





8.Neon Modeller






9.Volanlı  Modeller





10.Karışık Desenli Modeller





 11.Büstiyer Modeller








12. Kol Detaylı
,




Evet, modellerimiz böyle, siz neleri beğendiniz ? Moda sayfası açmamla iyi mi yapmışım yoksa kötü mü ? Lütfen yorum yapmayı unutmayın ! Sevgiler....<3

Not1: Resimler bana ait değildir.
Not2: Yazım için özel olarak fotoğraf çekimi yapışım gibi bana yardım eden Candice Swanepoel'e çok teşekkür ederim :)



2015 Bikini / Mayo Modelleri 2015 Bikini / Mayo Modelleri Reviewed by Miss B. on Mayıs 10, 2015 Rating: 5

6 yorum:

  1. Halter yakalı olan bikiniye bayıldım ben :) İadei ziyaret yaparken de oldukça memnun kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım bende senin bloguna bayıldım :)

      Sil
    2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
  2. Blog keşif etkinliğinden geliyorum ^-^ sizi gfc ile takip ettimm banada bekleriiim =* www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. https://tugcegorgulu.blogspot.com/2013/08/diy-minik-mum-boyama-minik-diy.html?sc=1682415654238&m=1#c3451447203488895563

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.