Sivilcelere inat LİMON !!!



Herkese merhaba,bugun sizlere gunluk cilt bakimimdan once basimizin belasi olan sivilcelere karsi nasil savastigimi anlatmak istiyorum.Sinav sonuclari aciklandigindan beri sol yanagimda koloni halinde sivilceler bas gostermeye basladi agustos ayindan beri dayanilmaz hale gelen sivilcelerle nasil bas edebilirim diye aramadigim taramadigim yer kalmadi en son doktor care denildi ama doktorlarla aram pek iyi olmadigi icin bundanda vazgectim.Bir de bu sure zarfinda sivilcelerimi sıkıp leke yapmasin mi gelde cildirma.Neyse sakin oldum kendime soz verdim yuzume dokunmayacagima.Arkadaslarimdan da yorum alinca sozumu verdim bekleme surecine girdim.Bu iste ilk yaptigim sey sizinde yapmaniz gereken sey beklemek ,sabretmek.Ben agustostan beri sabrediyorsam ,bunu sizde yapabilirsiniz.İkinci olay ne sekilde olursa olsun sivilcelerinize dokunmayin hele ki asla ama asla sıkmayin sonra lekelerle ayri ugrasirsiniz.Eger bu iki seyi yaparsaniz eminim kisa surede sonuc alacaginiza eminim.O zaman nasil yaptigima hazirsaniz basliyorummm !!!!


Hergun yuzume ozellikle o sivilceli bolgeme Bb krem surerdim akmasin diyede pudrayi basardim tabi kac saat suradimda kalinca yapisiyordu ilk isim eve gelince suradimdaki makyaji temizliyorum sonra yuzumj jelle yikiyorum tabi jel bitince dogal sabunla yikamaya basladim daha sonra bununda ayri yazisini yazicam.Ardindan suradimi yikayip kuruladiktan sonra yarim limonu alip 7-9 damla pamuga damlatiyorum.Ardindan yuzumde sivilceli olan bolgeye pamugu koyup hafifce bastirip orada tutuyorum on bes dakika tuttuktan sonra pamugu kaldiriyorum ve yuzume baska hic bir sey surmeden yatiyorum.Sabah kalkiyorum yuzumu bol su ile yikayip gereken ne rutininoz varsa mesela makyaj yapmak ,nemlendirmek vs falan yapip okuluma gidiyorum 3 gun yapip 1 gun dinlenidiriyorum cildimi.Cilt tipiniz eger musaitse yani yüznüzde yara vb seyler yoksa hassas değilse eminim işe yarayacaktır.Hadi kızlar bakıma o zaman :)

Not:Bu sadece öneridir.Karşılaşılan bir problemde sorumluluk almamaktayım.
Sivilcelere inat LİMON !!! Sivilcelere inat LİMON !!! Reviewed by Miss B. on Şubat 06, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.