Flormar Pretty Serisi Curling Maskara



Merhabaaa bugunun ucuncu yazisiyla karsinizdayim.Sizlere yazmak istedigim ama vakit bulupta yazamadigim cok sevdigim favori maskaralarimdan biri olan Flormar Pretty serisinden Curling Mascara yi sizlere anlaticam anlatabildigim kadar.Alali bir kac yil olmasina ragmen diger maskaralarla donusumlu kullandigim icin yeni bitirebildim.Aldigim gunden beri severek kullandigim bu maskarayi muhakkak sizde edinmelisiniz.Peki ne var bu kadar harika olan ? -yapisi .Evet yapisi.Cok yumusak maskaralar gordum surerken topaklanip o toplanmayi acarken kirpikleri koparan.Bundan iste boyle bir olay ile karsiasmiyorsunuz.Zaten gayet guzel ayirip uzun gosteriyor.Ben kirpiklerimi uzun gostersin soyle yapsin boyle yapsin diyemiyorum cunku kendileri cok cinsler.Simsiyah kaslarim var ama uclari sapsari bu yuzden kisa gozukuyor yetmezmis gibi dumduz ve asagiya bakiyor.Ne kremler,maskaralar,kirpik kiviricilari kullansamda kar etmedi.Kiviriyorum bes dakika olmadan tam sabitlicem tekrar asagiya dusuyor.Neler kullandiysam olmadi bende vazgectim kendimle baristim.Bu yuzden rimellerin ozelliklerine pek dikkat etmiyorum en iyisini bile sursem sonuc aynu maalesefki.Ne diyordum yumusak yapili.Krem misali o kadar yumusak ki ikinci kati cok rahat cekebiliyorsunuz.Topaklanma yapmiyor.İkinci kati surdugunuz de ise kotu bir gorunum almiyor.Fircasi ise daha da ayirip uzatiyor.Hic unutmam kadincagiz bize satarken.'siz hem uzatan hem hacim veren hemde ayiran maskarayi bir arada gordunuz mu deneyin diyorum sadece o kadar ' demisti.O kadar tatli dille soylemistiki ne soyledigini umursamadan direk almistim.Fiyati yanlis hatirlamiyorsam 11-13 lira gibi birseydi.Heh unutmadan eklemek istedigim bir sey ise kirpiklerinizdeki maskarayi gece cikarmak cok onemli .Kirpik diplerinizin hava almasi icin


Benim en sevdigim konulardan biride hangi makyaj cikaricisi olursa olsun rahatlikla zorlama ,koparma yapmadan tek siliste cikmasi.Umarim hala satiliyordur,cunku gecenlerde birkac yerde gordum satildigini eger bu seri degisip satisi kalktiysa satis yerlerini uyarmam gerekicek.Goruslerinizi yorum olarak belirtirseniz cok mutlu edersiniz beni.Kendinize cok iyi bakin :))

Flormar Pretty Serisi Curling Maskara Flormar Pretty Serisi Curling Maskara Reviewed by Miss B. on Şubat 06, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.