Alix Avien Maxilip Lipstick




Guzel bir gun sizin olsun...Bu aralar bas donmem yuzunden yazilarima ara verdim.Kendimi

toparlayip yazsam da yazilarimi fotograflari cekip editlemek cok zor geldigi icin bende taslak olarak kaydettim.Bugunku yazimda sizlere mayis-haziran 2014 yilinda aldigim ruju anlaticam yazinin incelemesini anca yaptim ama yapmasaydim icim icimi yerdi.Mezuniyettir dumanli goz makyajidir falan derken nude rujlari arayisı başladı ayni zamanda lys donemi yaklastigi icinde fazla gezip tozup etrafta alisveriste yapamadim.Sinav kasma nedeniyle napiyim nediyim derken birgun karsiyaka carsidaki Yucel Parfumeri dukkanina girdim.Eger izmirliyseniz muhakkak buraya gelmelisiniz gratisten aldiginiz bir seyi burdan dahada uygun fiyata aliyorsunuz ornek vermek gerekirse.Acikcasi oje koleksiyonumu buraya borcluyum diyebilirim.Her hafta her hafta aldigim zamanlari hatirliyorumda artik kanka olmustuk calisanlarla.Ne diyordum nude ruj diyordum.Bende vakut buldugum zaman girip ne var ne yok diye baktim etrafa.Rujlar falan derken bayan elimden tutup Alix Avienin ruju bugune ozel 11 liraya indi yeni seri her yerde yok ,hem ruj hem nemlendirici ikisi ayni anda denemek ister misin ?? Diye sorunca denememle almam bir oldu.O zamanlar 25 tl den 11 liraya dusunce ayri bir sevinc kaplamisti beni.


Eve gidip denedigimde ise tam bir hayal kirikligi...Bir tahta kalemi alin bir cizgi cekin asagiya dogru sonra elinizi kaldirmadan ayni yoldan geri gidin ne olcak kalem geri alcak murekkebi ve beyaz tahta gozukecek heh iste buda ayni hesap surdugun zaman ikinci kati cekiyim diyorsun geri aliyor dalgalanma yapiyor dudakta bir turlu istedigin performansi alamiyorsun.Dudakta kaliciligi cok cok az .Yemek falan yediysen kesinlikle yenilemen gerek onun disinda artilarini soylemem gerekirse rengi cok hos nude ama pembe ayni zamanda.Nemlendiricili demisti bayan evet cidden nemlendiriyor.Ama benim icin onemli bir ozellik mi ? -degil.Tasarimi falan cok hosuma gitti ama bekledigim performansi alamadim,simdi gunluk lip balm surmek istemedigimde hafif renk versin istedigim de direk bunu surup cikiyorum.Dusunuyorum baska eklemek istedigim var mi diye ama aklima gelen bisi yok.Dedigim gibi 11 liraya almistim indirjmden.Daha da eklemek istedikleriniz varsa lutfen yorum kismina birakin ! :) iyi gunler :)))


bendeki 430 numara
Alix Avien Maxilip Lipstick Alix Avien Maxilip Lipstick Reviewed by Miss B. on Şubat 06, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.