Essence Pure Skin Anti-Spot Compact Pudra



Herkese İzmir`in yağışlı aynı zamanda güneşli bir gününden merhaba !
Umarım hayatınızda güzel şeyler olur ve mutluluk peşinizi bırakmaz !
Bugün sizlere Gratis`in gözde markası Essence`in pudrasını anlatacağım. Yine bir Essence ürünü ile sizleri baş başa bıraksam da, artık yeni ürünlere açılacağım. Sizler için detaylı inceleme yapıp bloğuma koyacağım.

Cildim bu Ağustos ayından beri bir değişime uğradı ve sonunca ise bir şeye tepki verip, sivilcelenme ile sonuçlandı. Bundan bir ay öncesi o kadar pürüzsüz, sade, siyah noktasız bir cildim vardı ki, gören arkadaşlarım : `Bana fondöteninin markasını söyler misin ? Bu pürüzlüğü nasıl sağlıyorlar acaba ?` diye bana sorular yağdırırlarken, nedense nazara mı geldi yoksa başka bir olay mı oldu benden habersiz, adeta yüzümde şuan koloni halinde dolanıyorlar.
İşin kötü tarafı yayılmaya müsaitler.
Neyse ben bunu heralde üniversite stresine bağlayıp, asıl konuma getirmeye çalışayım.

Geçenler de Gratis`e gidip, bu sivilceleri azda olsa kapatıp, aynı zaman da sivilceleri kudurtmayan bir pudra arıyordum ki; bayanïn yardım etmesi ile hemen bir tane sepete ekleyiverdim.


İlk başta alırken pek emin olamadım. Sivilcelerimin çoğalmasından korkmuştum ama korkunun bir faydası olmayacağı için, almaya karar verdim. İlk başta tester arasam da, Gratisler de böyle bir şeyin olmadığını sonradan fark ederek, ışığa göre en uygun olanını almaya çalıştım. 04 numarası da Natural olunca cilt tonumla uyuşur diye düşündüm. Dış görünüş olarak bakarsak, uyduruk bir plastik gibi dursa da, bir çok badireler atlatmama rağmen hala sapasağlam duruyor. Kapağı cart curt açılmıyor, ki bu benim en dikkat ettiğim nokta. İçine gelirsek, elinizi üzerinde gezdirdiğiniz de, pek fazla pudra gelmiyor. Hatta hiç gelmiyor. Dokunuşu zaten taşlaşmış farlar gibi. Sonra dan bunu kullanmasını ögrendim. Meğersem, sık kıllı bir kabuki fırça ile bu ürünü çok rahat kullanabilirmişiz. Tek yapmamız gereken şey buymuş! 
Tabi bunu ögrendikten sonra, uygulaması çok daha kolay oldu. 
En güzel kısmı ise transparan pudra ile aynı özellikte ve sabitlemesi çok başarılı. İstediğiniz her bölgeye rahatlıkla uygulayabilirsiniz. İster göz kapağız daki bazı sabitleyin isterseniz, T bölgenizdeki parlamayı alın. Renk verme konusunda başarısı, yukarıda söylediğim gibi çok başarılı değil fakat, eğer allığınızı fazla kaçırdıysanız bununla üzerinden geçerek kolayca, doğal görünüm elde edebilirsiniz. Renk verme performansı da böyle iken ve aynı zaman da kalıcılığı başarılıyken kim almak istemez degil mi ? 

İndirimli fiyatı 11 lira. 

Siz ne düşünüyorsunuz ? 
Sevgiler..
B.





Essence Pure Skin Anti-Spot Compact Pudra Essence Pure Skin Anti-Spot Compact Pudra Reviewed by Miss B. on Ocak 24, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.