Flormar Pretty Compact 4'lü Far



Artik isi abarttim bir gunde ucuncu postumu atip bugunluk bloguma ara veriyorum yarin yeni yazilarla karsinizda olucam merak etmeyin :)
Bendeki numarası P041
Bugun sizlere cok sevdigim benim icin favori markalarimin arasinda bulunan Flormar in dortlu far paletini konu edindim kendime.Bu paleti alali en fazla uc yil oldu diye biliyorum daha dogrusu hatirliyorum uzun zamandir kullanmama ragmen hala bu kadari kalmasi benim icin buyuk artilardan.Ozellikle pigmentasyonu ise harika tek kelimeyle mukemmel !

İlk baslarda alirken tereddut etmistim bu renkler nerde kullanilir diye ama annem illa turuncu farim kalmadi al al diyince dayanamayip almistim.Gel gor ki eve gelip uygulamaya bir baslayinca biz ucuk turuncu olur zannederken trafik lambasina donusumu unutamam :) Ondan sonralari akillanmamla daha makul olcude fircama alip goz kapagima yaydira yaydira yani dagitarak suryorum boylelikle istedigm renge kavusuyorum.Resimden de anlayacaginiz gibi favori rengim sampanya rengi.Gerci boyle olduguna bakmayin gayet hos bir rengi var surdugunuzde.Yesil tonunu pek kullanmadim kahveyide bir kac kez kullanmisligim vardir.
İcinde ufak simlerle gayet isiltili hos bir palet ,pigmentasyon konusunda  da flormar kendini kanitlamis.Gecenlerde flormardan far almaya gittim hatirlamadigim bir fari soyle deneyim dedim azicik parmagimi surdum.Sonuc : Aman yarebbi bu ne isilti bu ne kalicilik bu ne pigmentasyon! Siliyim derken tum elim isil isil disko topu gibi parladi.Aman dikkat edin denerken benim gibi paldir kuldur denemeyin sonra baya cabaliyorsunuz cikarmak icin. Bu arada arka kapagi unutmusum cekerken size numarasini yazicam fotograf altina bir de fıyatını hatıylayamıyorum galiba 6-8 lira arasında almıştım onun disinda her sey gonlunuzce olsun opuldunuzzz :)


Flormar Pretty Compact 4'lü Far Flormar Pretty Compact 4'lü Far Reviewed by Miss B. on Ocak 22, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.