Sevgililer Günü Alişverişim



Hepinize merhaba guzel kizlar.Bu yaziyi isterdim ki sevgililer gununde yazip paylasip sizleri bilgilendirmeyi.Ama gel gor ki maalesef tum Turkiye yasta oldugu icin acikcasi aldigim urunleri yazmak aklimin ucundan bile gecmedi.Zaten aciklamami cumartesi insatgram dan yapmistim.Pazartesiye kadar ne instagramda nede blog da yazi paylasmicam demistim.Saygi gosterdiginiz icin tesekkur ederim.
Bu kotu haberi alir almaz acikcasi kimsenin aklina sevgililer gunu gelmiyor.Bende arkadasima soz vermistim uzun zamandir gorusemedigimiz icin hem sozu bozmak istemedim hemde kafami dagitmak istedim.Moralimin bozuklugunu fark eden minnos arkadasim ise beni Gratise goturdu yuzumu gulumsememi sagladi.Tum raflar yagmalanmis gibi bombostu her zamanki gibi bende bulabildigim ve ihtiyacim olanlari aldim .Allahtan uc tane falanda olsa kalmisti.
Clean and Clear in yeni 3u1 arada adli yuz temizleme jelini aldim.Dogal sabunla yuzumu temizliyordum ama makyaj kalintilari kaldigini dusundugum icin yikamaktan vazgecip isi jele dondurdum tekrardan.Hem yeni seri ildugunu duyar duymaz aldim sepete attim.%50 indirimi vardi 6.25 tl ye aldim.Essence stmdina gittigimde ise her zaman ki gibi bombostu.Rujlara baktigimda ise sadece uc tane kaldigini gordum.Onlardan biri benim almis oldugum pembe rengi cok pembe olur zannetmistim.Ama oyle degilmis testersiz alip yurek yemislilik yaptim.Ruju da 4.50 tl ye aldim.Annem ise tum gun benim gibi mutsuz olunca onu mutlu etmek adina almistim.Alir almaz hemen surdu begendigini soyledi.Ama birkac kez benimde kullanmam lazim ayni yorumu yapabilmem icin bakalim ben begenicek miyim ? Aldiklarim bu kadar gayet hos bir alisveristi gulumsemem gun icinde yerine geldi.Sizin sevgililer gununuz nasildu ?Yorum kismina birakirsaniz beni cok mutlu edersiniz :) kendinize dikkatli ve guzel bakin :)) 
Sevgililer Günü Alişverişim Sevgililer Günü Alişverişim Reviewed by Miss B. on Şubat 16, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.