Dogal Yontemle Makyaj Cikarma


Selam guzel ve genc bayanlar..Son zamanlar da yazmak pek icimden gelmiyor su gundemden dolayi.Umarim beni anlayisla karsilarsiniz.
Kisa sure once makyaj sutumun bir anda bitmesi ile basladi hersey.Annemle makyajimizi nasil silecegiz diye dertlenirken solugu internette aramam bir oldu.Tabi naptim haliyle bende hemen arastirdim.Ne oldugunu buldum.Bir cok blogger bunu arastirmis hatta test etmis.O zaman bende sizlere anlatayim daha da uzatmadan.
İsin sirri o kadar karmasik degil.O kadar basit ki sunu karistircan soyle yapcan su olcak surcen beklicen falan fistik yok.Tek yapman gereken evinde salatana,yemegine kullandigin zeytin yagi ,aycicekde olur ama misir ozunu denemedim :) yaglarindan birini secip az miktar neredeyse yarim cay kasigi alip pamuga dokuyorsun.Bir bes saniye gozunde bekletip siliyorsun.Sonuc ? -mukemmel! İlk zamanlar kullandiginda pek yagli geliyor ama sonra kullandiginda yani alistiginda pek yagli gelmiyor.Hatta kirpikleri uzatiyor besliyor.Ben sildikten sonra yagla yatmamak icin yikiyorum yuzumu.Fazlalik yagi aliyorum geri kalan yag ise ciltte zaten emiliyor.Zeytin yaginin bir ozelligi ise cildi nemlendirmesi.Goz cevremizde neme ihtiyac duyan bir yer oldugu icin dogal yolla nemlendirmis oluyoruz.Begendigim arti baska yonlerinden biri ise makyaji derinlemesine cikarmasi.Mezuniyet makyajim porselen makyaj olmasina ragmen cok rahat bir sekilde cildimi temizledim.Eger sizinde goz cevreniz hassas ise hemen kirismaya musait ise denemeye deger.deneyin ve gorun.Alerji yapabilir mi derseniz ciltten cilde degisir.O yuzden kesin bir sey soyleyemem.Bu sadece benim tecrubemdir.Olusabilecek problemlerden sorumlu degilim.Hadi kizlar optum kendinize dikkat edin :)))
Dogal Yontemle Makyaj Cikarma Dogal Yontemle Makyaj Cikarma Reviewed by Miss B. on Şubat 17, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.