Loreal Paris Infallible Fondöten


Hepinize merhaba guzel ve saglikli bayanlar.Bugun sizlere bir kac kez deneme firsati buldugum fondöteni anlaticam.Bilirsiniz beni fondoten yerine BB krem kullanmak her zaman favorim olmustur.Kullanmam benim yasimda kullanan arkadaslari ise vazgecirmeye calisirim.Daha dort gun once kullandigim tekrar fikir sahibi oldugum bu urunu sans eseri watsons a girerken watsons odullerinde en iyi yuz makyaj urunu adaylarinda gordum.Sasirdim acikcasi o kadar aman aman bir ozelligi olmayan fondotenin en iyi yuz kategorisinde olmasi bana ilginc geldi.
Peki o zaman size anlatayim hemen.Aslinda kullanim acisinda ne o kadar iyi nede o kadar kotu bir fondoten.Sevmememin nedenlerinden en vurgu yapmak istedigim yeri su gibi akiskan olmasi.BB kremler bunu yaninda kati kalir.Koluma sıkıp yuzume uygulamak istedim bir pulb yapmama ragmen az miktar gelmesine ragmen yani bakaya bi akti.Anca zapt ettim.Az mikat geliyor dedigime bakmayin digerlerine gore gayet bol miktarda geliyor.Surerken bende sanki yagli boya yapiyormusum gibi bir his yaratiyor.Diger bir konu kapatici da olsun bu benim olmazsa olmazim gibi bir derdiniz varsa unutun.Kapaticiligi yuzde altmis civarinda.Deginmek istedigim bir baska konu ise yuzunuze tek kat surdugunuzde gayet hos goruntu verirken(fazla kapatmadigi icin ve yuz deki ten rengini esitledigi icin dogal duruyor) ikinci kati vereyim dediginizde gayet kirisikliklar cizgi cizgi olup cirkin bir goruntu olurken goz altlarinizda inanilmaz derecede kotu bir goruntu yaratiyor.Tek katta bile cizgileri belli edepip yuz kaslariniz hareket ettiginde cizgi yaptigi icin ikinci kati siz dusunun artik.Baska soylemek istedigim seylerden biriside emiliminin azligi.Yuzunuze anca yediriyorsunuz.Cildiniz cok gec emiyor.Sevdigim sey ise cildinize uyguladiginiz da renk tonunu esitliyor.Saglikli bir renk veriyor.Asil soylemek istedigim seylerden biri ise arkadasim fondoten almak icin gittigi yere bunu sectiginde ise kadin yasiniza gore cok agir bur fondoten secmisiniz bu sizin yasiniza uygun degil diyip ona benim yolumdan gidip BB krem vermis.Yani guzellik uzmani demis 25 inize kadar kullanmayin diye.Vardir bildikleri dimi ? Gerci simdi bile al deseler bunca eksilerden sonra alacagimi zannetmiyorum.Okudugum yerlerde bu kasdar ovgu almask cok sacma geldi.Her seyiyle yazmaya calistim.Umarim dusuncelerimi ifade edebilmisimdir.Eklemek yada duzeltmek istediginiz yerler varsa asagiya yorum kismina birakmayi unutmayin.Beni diger sosyal medya hesaplarindan takip ederseniz sevinirim hepinizi cokkkca optum :)) Unutmadan fiyatı 42.50 tl

Ürünün detaylı incelemesini yapan arkadaşımız fotograflara bkamak için : http://www.lovelygirliebits.com/2014/09/loreal-infallible-24h-foundation-review.html

Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödüllerine Oy vermek için: http://odul.watsons.com.tr/
Loreal Paris Infallible Fondöten Loreal Paris Infallible Fondöten Reviewed by Miss B. on Şubat 18, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.