Oriflame Silk Beauty Vücut Kremi


 


Hepinize güzel bir gün olsun güzel bayanlar.Bugun İzmir'e kar yağmış ve onun mutlulugunu üzerimde taşırken sizlere güzel bir öneri ile karşınızdayım.Oriflame dergisindeki ürünleri kuzenim satışını yaptıgı için ona yardım amaçlı ve teşvik olsun diye bazı alışverişler yapıyoruz ailecek.Benim gerçi bazı kriterlerim oldugu için rujdur,fardır oradan almasam da duş jeli kremleri aldıgım oluyor.Bunlardan biride Silk Beauty Vücut kremi.Pembe ve hoş bir kokusu olan kremi açtığınızda kendinizi çok ferah ve yumuşak hissediyorsunuz


.Kısaca anlatmam gerekirse kremi ; Koca bir kovanoz krem sizi en az 6 aylık götürecek kadar tasarlanmış içinin rengi dışına vurmuş.Dışarıdan bakıldıgında her ne kadar vazeline de benzetsem de vazelin olmayan bu kremimiz duş sonrası vücudunuzu nemlendirip aynı zamanda içinde bulunan vitaminler sayesinde cildinizi besliyorsunuz.Ben genellikle bacaklarıma uygulamayı tercih ediyorum ve duş sonrasını da beklemiyorum.,Günün istediğim saatleri yada her hangi bir zamanda çıkarıp kullanıyorum.Ellerime kullanmamın en büyük nedenlerinden biride yaglı olması.Bana yaglı gelen bu kremi azıcık dahi elime alacak olsam sanki hiçbir şey tutamayacakmışım gibi geliyor.


O yüzden elime kullanamadıgım için bacaklarımda kullanmayı tercih ediyoru.Yapısına gelirsek kaptaki kremler genelde tüptekilere göre daha yogun olmasına ragmen bu krem de ise biraz daha sıvı daha yumuşak.Aynı zamanda küçük bir parça almanıza rağmen baya kullanıyorsunuz.

Hemen emiyor ve birazcık nemliliği bıraksa da belli bir süre sonra o nemlilikte gidiyor yumuşacık bir cilt ortaya çıkıyor.Neredeyse 8-9 saat nemliliğini korudu cildim bu krem sayesinde.Çantaya atmalık olsun diyorsanız watsons ve gratisler de satılan küçük kaplara az miktar koyup kullanabilirsiniz.Tekrar söyleyecegim sadece banyo sonrasını tabiki de beklemiyoruz istediğimiz zaman kullanıyoruz.İsterseniz kişisel temizliğinizi yaptıktan sonra isterseniz,yatmadan önce yada dışarı çıkmadan önce .Günün her vakti rahatlıkla kullanabilirsiniz.Fiyatını tam hatırlayamıyorum.8-16 lira arasıydı yanlış hatırlamıyorsam.Hepinizi öpüyorum :))


Oriflame Silk Beauty Vücut Kremi Oriflame Silk Beauty Vücut Kremi Reviewed by Miss B. on Şubat 10, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.