İdeal Kaş Nasıl Olmalı ?




 Selam  genç ve güzel bayanlar :)) Bugun Bostanlıdan metroya giderken kendimi kaptırmış halde yeni yeni tanıdıgım ve tanısmayı cok istediğim vlogger ı gördüm.Kimi gördüm derseniz Care4male i :)) Toplantısı varmış hızlı hızlı gıdıyordu önüme çıkınca o mu değil mi kim bu ya demekten yanımdan hızlıca geçip gitti.Arkasından bakakaldım resmen bir daha ki sefere hiç düşünmeden çıkıcam karşısına ::)) Baya bir şok oluşumun ardından instagram dan da yazınca onun oldugunu iyice tescillemiş oldum :) İzmir de böyle vlogger ve blogger ların olması hoşuma gitmiyor değil.İstanbul dakilere kardeş geliyor diyorum sadece ,tabi kide destekleriniz sayesinde :)


Bugunkü güzel açılışımı care4male ile yaptıgıma göre kızların en büyük problemine geldikkkkk.KAŞ !!!!! Herkes moda olsun diye bir dönem incecik kaşla gezerken ertesi sene bu moda diye hemen kaş şeklini değiştirip kap kalın kaşlarla geziyorlar yok kaş ekimi söylesi böylesi diyerek bunlardan para kazanan kişilerin paralarını katlıyorlar.Ama unuttugumuz tek birsey var kaşlarım modası falan her şeyi olabilir fakat sizin yüzünüze giden en iyisi olan sizin için ideal kaştır.Bilirim bazılarına örnek fazla uzak gitmeye gerek yok ben.İnce kaş bana gitmezken sırf arkadaşlarımın arasında moda diye kendi kaşlarımı inceltmiştim.Aradan zaman geçince modaya ,makyaja falan hakim olunca işin sırrının kendin en yakışanı oldugunu buldum.Bunu sizede öneriyorum size hangi kaş şekli yakışıyorsa bir kez onu belirleyin sonrada o şekle devam edin sadece küçük ufak çaplı değişiklikler yapın o kadar.Bazılarına mesela kalın kaş yakışmıyorken sadece moda diye kendilerini bağdem yaglarına ,sarımsaklara vuruyorlar çıksın diye.Kaşın zaten belli bir yapısı var belli bir şekli var sen o şeklin dısına cıkarsan daha dogrusu çıkmaya çalısırsan olmaz.Zaten olmayan çıkmayan bölgelere neler sürersen sür çıkmaz ne zorluyorsun çıksın diye.Bırak millet naparsa yapsın sanki herkese çok mu iyi gidiyor aynı kaş modeli.Kaşın alış biçimi bile çok önemli ki surat ifademizi belli eder.Tek tüy oynadı mı yerinden tüm ifade gider farklı şekil alır.Yüz ifadelerimiz bizim için çok önemliyken neden tek belli tip kaş modeline kendimizi zorluyoruz ki.Bırakın dogal hali ne dogal sekli ne onu belirleyin sonra asimetrik kaşlar hosunuza gitmiyorsa bir hangi kaşınız daha kalemle yada fara doldurulabilir onu doldurun alın size hem dogal şekilli hemde simetrik kaşlar.Bu kadar basit bir yol varken neden kurallara uyucam diye dagınık alınmasını bekleyen kaşlarla geziniyorsunuz ki yada incecik yay görünümlü kaşlarla.Her zaman derim doğallık öldü bırakın bari kendi vücudunuz da bazı seyler dogal kalsın.Bilirim biz kadınlar aldık mı elimize cımbızı dünyayı unutuyoruz ama aldıgımız her tuyun cıkıs yonu yeri çok önemli istemsiz bir hareket hem dogallıgı hemde kaşın küsüp küsmemesini belirleyecektir.Dedim ya yukarıda incecik yapmıştım kaşlarımı diye ondan sonra kaşlarımı kalınlaştırdım belli süre ardından sekil vereyim dememe kalmadı kuaföre bir gittim yıllarımı verdıgım kaşlarımı kendıme küstürdü.Sinirlerim ne kadar bozulsada yıne bir yılımı feda ettim.Şuan ki kaşlarımı elde ettim çok şükür.Lütfe tecrübelerime kulak verin 5 yıldır şekil şemal kuaför diyip aramadıgım taramadıgım yer kalmadıysa benim gibi inatçı bir kişi doğal kaşa yöneldiyse herkes yapabilir.Hadi güzellerim dogallıga !!! :))



Bu arada care4male i tanımayan varsa
youtube: https://www.youtube.com/channel/UCqShdkyotzLBSLtWjSm10lg
instagram: instagram.com/care4male
İdeal Kaş Nasıl Olmalı ? İdeal Kaş Nasıl Olmalı ? Reviewed by Miss B. on Şubat 09, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.