Gliss Sıvı Saç Kremi - Magnificent Strength


Selamlar ! ikinci blogum benirva'ya dönüş yapar buraya uğramaz mıyım ? Hemen geldim pir geldim. Bugün sizlere 4-5 haftadan daha uzun süredir kullandığım bir saç kreminden bahsetmek istiyorum. Kendileri Gliss markasının sıvı saç kremi olması ile birlikte; hayatıma saçlarımı güçlendirmek ama bir o kadar da parlaklık kazanmasını istiyorum kararını verdikten sonra kullanmaya başladım. Spreyli oluşu, aşrı parfüm kokusu ile benim favorim olmuştu o zamanlar. Her gün duştan çıktıktan sonra kullanıp, saçlarımın nasıl güzelleştiğini izlemek bana zevk veriyordu açıkçası... Kullanımın birinci haftasından sonra saçlarımın ağırlaştığını, ne şekle sokmaya çalışsam da pırasa gibi dümdüz olduğunu görünce bir de ikinci güne yağlanmaya başlayınca kullanım sayımı her güne değil de haftada iki güne, sonra bir en sonunda ise sıfıra indirdim. Aldığım pozitif sonuçlar bir yana dursun şimdi arada bir kullanmama rağmen etkisini hala hissediyorum. Belki kullanma şeklimi duş almadan önce hafta da bir kez kullanım diye ayarlamam dan kaynaklanıyor olabilir. Demek istediğim şu; aldığınız ürünler ilk zamanlar olumlu geri dönüşler gösterirken ardından olumsuz dönüşler de alabilirsiniz. Fakat kendi doktorunuz olup, kullanım şeklini değiştirmeniz size katkı sağlayacaktır. Saçlarımın yağlı bir saç tipi olması ise bu olumsuz durumu yaşamama sebep olmuş olsa da, kullanım şeklini değiştirmem ile oldukça memnun kaldım. Saçlarımın daha parlak ve daha güçlü olduğunu görmek, beni fazlası ile mutlu ediyor. İndirim zamanı 11 lira gibi bir fiyatla aylarca kullanacağınız bir saç bakım ürününüz olabilir :) 
Yeni yazılarım gün aşırı gelecek beklemeye devam edin :)
Sevgiler ! B.
Gliss Sıvı Saç Kremi - Magnificent Strength Gliss Sıvı Saç Kremi - Magnificent Strength Reviewed by Miss B. on Kasım 19, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.