Electropol Festivali 14 Mayıs 2017


İzmir bu sene festivallerle dolu bir sene olurken, yerinde duramayan bizler için ilk kez Electropol'ü İzmir'e getirdi. Tabi biletler haftalar öncesinden alındı. Sayılı günler beklenmeye başlandı. Nasıl hazırlanmalıyım ?, nasıl olmalıyım ? diye kendimi yerken, bir baktım festivalde sahne önünde kendimi müziğin ritmine kaptırmış dans ediyorum. 

Asıl gitme amacım Mahmut Orhan ve Kerem Tekinalp olduğu için, onları da görmeden gitmeme kararı aldım doğal olarak... Ve fazlası ile görüştüm diyebilirim :)
Tanıştım diye demiyorum ama hepsi birbirinden tatlı insanlar, umarım bir gün sizde tanışma imkanı elde edersiniz. Daha da detaylı neler yaptığımı neler konuştuğumu merak edenler için sizleri buraya alayım :)
Kendinize iyi bakın sevgilerimle :)
B.
instagram : benirva
Electropol Festivali 14 Mayıs 2017 Electropol Festivali 14 Mayıs 2017 Reviewed by Miss B. on Mayıs 19, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.