Okuduğum Kitaplar


Günaydınlar !

Bir post önce size bir aylık tatilimde neredeyse 20' ye yakın kitap okuduğumu söylemiştim. Ciddi anlamda kitap okuma aşkınız varsa birde kendinize hedef koyduysanız, kimse sizin önünüze geçemez. Benimde hedefim tabi kide, bu sene sonuna kadar Dünya Klasiklerini bitirmek. Biliyorum zor, yüzlerce kitap var hepsi olmasa da 100'ü geçkin klasiği okumayı çok isterim.

Bende ilkokuldayken okuyup ama unuttuğum, başlayıp bitirmediğim, atladığım tüm kitapları liste yaptım. Başladım okumaya..

Her ne kadar ülkemiz de klasikleri okuyorum dediğinizde 'ilkokul kitapları onlar' denilip, hor görülse de, bence insan her döneminde bu klasikleri okumalı. İnanın yaşınız attıkça, kitaba olaya yaklaşımınız çok daha farklı oluyor. Neyse lafı uzatmadan kitap isimlerini veriyorum. Daha sonra öneri olarak sizlere detaylı açıklamalarla yazılarımı paylaşacağım :)

-Karışık sıra ile atılmıştır. Bir kitap hariç geri kalanı Dünya Klasiğinde gösterilmektedir.-


















Bol okumalı bilinçlenmeli günlere...
Sevgiler..















Okuduğum Kitaplar Okuduğum Kitaplar Reviewed by Miss B. on Eylül 23, 2016 Rating: 5

4 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel kitaplar, fakat en çok sonuncu kitabı, Okulda öğretilmeyen 50 kural kitabını merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle okumanız gereken bir kitap olduğuna inanıyorum. Kabul edemediğimiz gerçeklerin birer birer yüzümüze çarpması....

      Sil
  2. Aralarından bazılarını okumuştum... diğerlerini de merak etmiyor değilim şuan :)) takipteyim Bana da beklerim :)) http://eliftobur.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.