En İyi Drugstore Mat Rujlar



Son bir kaç postuma baktım da ne kadar çok rujlarla ilgili yazı yazar olmuşum. Makyaj sadece bundan ibaretmiş gibi :) Her halde çok sevdiğimden olsa gerek bildiğin, işim gücüm ruj olmuş durumda :)

Birkaç gündür mat rujlara takmış durumdayım. Hangisi iyi hangisi kalıcı derken vaktimin %80'ini buna harcamışım meğersem. Birkaç küçük araştırmadan sonra, sizler için en iyi mat rujları bulduğuma inanıyorum. İçlerinde likit olanlarını da kattım ihmal etmedim. Peki mat ruj denilince ne bekliyorum ?
Aslında bu hepimizin sorduğu bir soru aslında. Adı üstünde mat olmasını, dudağımı kurutmamasını, pul pul olup dökülmemesini, çizgilere dolmamasını ve en önemli kalıcı olması. Birazdan göstereceğim markalar bunların birçoğunu sağlayan uygun fiyatlı ürünler.  Benim beğendiğim favori markalarım bunlar sizlerin neler ? Benle paylaşmayı unutmayın ! Şimdiden bekliyorum. Çok öptüm.













Benim favori rujlarım böyle :)
Yorumlarınızı bekliyorum sevgiler :)

En İyi Drugstore Mat Rujlar En İyi Drugstore Mat Rujlar Reviewed by Miss B. on Şubat 10, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.