Maybelline The Rocket Volum Express Maskara




Bir maskara dosyası ile daha karşınızdayım. Kaş ve kirpiklerin biz bayanlar için ne kadar önemli olduğunu söylememe gerek yoktur sanırım. Ben de her bayan gibi bu görevimi bilip, bulduğum her maskaraya dadanarak bugün ise size anlatacağım; Maybelline The Rocket maskarayı kullandım. Yeterince denedim artıları ve eksileri ile karşınıza geldim.

Özellikle Vlogger arkadaşlarımıza sorulan: `Uygun fiyatlı maskara önerin var mı ?` sorularïna cevap olarak Maybelline markası geliyor. Bu kadar nam salmış bu maskara da ne var diyerek ben de, bana uygun olanını The Rocket Volum Express`i aldım. 

Açıkçası o kadar çok övgü almıştıki bu maskara, indirime girince gözü kapalı aldım. Zaten benim için akmayıp, kirpiklerime hacim vermesi yeterli olcaktı. 

Kullandığım andan itibaren hâlâ kullanıyorum. Üzerinden rahat bir 4 hafta geçti -hergün kullanıyorum, kesintisiz- ne kuruma nede kurumaya yeltenme oldu. Belki de artık nasıl kullanılması gerektiğini ögrendiğimdendir bilinmez ama, aldığım ilk günkü kıvamında. Aynı şekilde bitme gibi bir durumla da karşılaşmadım. 


Asıl benim değinmek istediğim nokta kirpiklerime nasıl etki yaptığı. Kirpiklerim; düz, uçları sarı ve aşağı dogru duruyorlar. Ne kadar kıvırırsam kıvırayım belli bir saatten sonra, tekrar eski hallerine dönüyorlar. 
Bende maskarada kıvrık olan kirpiklerimi sabitlemesini istiyorum. Bu maskara da ilk sürdüğünüz an oldukça sıvı olduğundan -hemen kurumuyor.- ilk katı geçip bekliyorum. Tabi o sırada kirpiklerimin bir kısmı kıvrık dururken, bir kısmı ise eski haline geri dönüyor. Tekrar kıvırıcı ile kıvırıp, ikinci katı çekiyorum anca öyle sabit kalıyor. 
İki kat sürünce hem diplerinide boyadığından oldukça gür gösteriyor. Volum katıyor. Fakat uygularken çök dikkatli olun. Fırçası plastik ve değişik boylarda çıkıntıları olduğundan bazen göz pınarına doğru olan, kirpiklerinizi boyarken gözünüze sokabiliyorsunuz. Bildiğiniz koca maskara göze batıyor :) Güleceksiniz ama cidden bu durum bir tek benim başıma gelmemiş :) 
Fırça uyarımı yaptığıma göre sıra geldi, akma kısmına. Bu maskara da maalesef bende akma yaptı. Nasıl oluyor bilmiyorum ama göz altına nasıl olur da iner hiç bir fikrim yok. Bir de alt kirpiklerime uygulasam nolcak düşünemiyorum. Bende normal zamanda akma yaparken, yağmurda çamurda akma yapmaması ise ayrı bir olay :) 
Neyse çıkarması ise biraz zahmetli fakat zor değil, çitf bazlı makyaj temizliyicileri yada benim geçen gün anlattığım Nivea kolayca çıkarıyor. 


Almak isteyenler normal fiyatı 19-21 lira arası. Ben indirim de 12 liraya almıştım. 

Sizin yorumunuz nedir ? Beğendiniz mi ? Bana yorum yazmayı unutmayın ! 
Sevgiler..


Maybelline The Rocket Volum Express Maskara Maybelline The Rocket Volum Express Maskara Reviewed by Miss B. on Ocak 22, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.