Haftanın Kombini 18-24 Ocak 2016 / #2



Geçen hafta paylaştığım `Haftanın Kombini` yazısı çok beğenildi, olumlu yorumlar aldı. Bana gönderdiğiniz e-mailler için sizlere ne kadar teşekkür etsem azdır. 
Umarım sitemi çok daha iyi yerlere taşıyıp, sizlere yardımcı olabilirim. :) 

Bu hafta ise gözlemlerimin gerçekçi olması için aldım elime kalemimi, kağıdımı çıktım sokaklara. Baktımkim ne giymiş neler kombinlemiş ? En fazla tercih edilen kombin hangisi ? Diye. Sonra bunu desteklemek için instagramdan da destekledim. Sonuç:
Kürk-Deri Tayt/Pantolon Kombini, bu haftanın popüler kombini oldu ! 

Son zamanlar da sıkça karşımıza çıkan, kürkler (yapay tabiki de ) özellikle biz genç kızların vazgeçilmezi oldu. Birbirinden renkli ve yumuşacık tüylü, aynı zamanda soğuktan koruyan bu ceketleri kim sevmez ki zaten? :) 
İster şık, ister spor, isterseniz davete katılın. Dilediğiniz gibi kombinleme hakkını size veren kürkler, biz kızların üzerinde genellikle deri taytlarla kombinlendiğini gördük. Zaten son yıllar da oldukça popüler olan, deri tayt yada pantolanları bu sefer kürklerle kombinlenmesi ayrı bir hava katıyor.
 Bakalım Sokak Modası, nasıl kombinlemiş neler yapmış :)

NOT: RESİMLER BANA AİT DEĞİLDİR ! 




Benim kombinim kapak fotoğrafımdı. Siz ne düşünüyorsunuz ? Umarım beğenmişsinizdir. Bana yorum yazmayı unutmayın ! Sevgiler ...

Haftanın Kombini 18-24 Ocak 2016 / #2 Haftanın Kombini 18-24 Ocak 2016 / #2 Reviewed by Miss B. on Ocak 23, 2016 Rating: 5

2 yorum:

  1. Bilgi için teşekkürler, ayrıca tayt konusunda Emay kalitesiyle sizin yanınızda.

    YanıtlaSil
  2. Reklam işi yapmak isteyen firmalar için birçok tanıtıcı istanbul reklam ürünleri modelleri bulunmaktadır. Her sektör için farklı ürünler tercih edilebilmekte. Fuar organizasyonlarında firmalar genellikle display ürünler tercih etmektedir. Çünkü display ürünler uzun vadeli reklam açısından oldukça faydalı olabikmektedir.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.