Haftanın Kombini 11-17 Ocak 2016 / #1


Yepyeni bir seri ile karşınızdayım. Son zamanlarda, çevremden o kadar çok istek aldım ki: 'B, hadi bize tarz yap.', 'B, sen bizim imajmakerımız ol. ', özellikle abim ve arkadaş çevresinden: 'B, sen ikoncansın bugün hangi kombini yapsam ? ' diye istekler gelince, ben de hem arkadaş çevreme hem aileme hem de sizlere ortak yerden haber vermek için en iyisi 'Haftanın kombini' dosyasını açıp; her hafta bir kombin paylaşayım dedim. 
Böylelikle hem sizlere fikir vermiş olurum, hem de yeni kombinlerle tanışmış olurum diye düşündüm. Umarım severek takip edersiniz :) 

O zaman bu haftanın kombini, benim çok sevdiğim hem spor hem şık bulduğum :
Triko kazak- Kalem Etek kombini !

Bu kombin ile istediğiniz her yere rahatlıkla gidebilir, aynı zamanda hafif bir makyaj ile hoş bir görunüm yaratabilirsiniz.
Son zamanlarda Avrupa da çok tutulan kombin türü oldu. 
Size de çok yakışacağını düşündüğüm kombin fotoğrafları :






Evet benim sizler için seçtiğim kombinler böyleydi. İster Stiletto ister bootie giyin zevk size kalmış. 
Siz neler düşünüyorsunuz ? Beğendiniz mi ? Yorum yazmayı unutmayın!!!
Daima tarz olmak üzere..
Sevgiler..


Haftanın Kombini 11-17 Ocak 2016 / #1 Haftanın Kombini  11-17 Ocak 2016 / #1 Reviewed by Miss B. on Ocak 16, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.