Neutrogena Pembe Greyfurt Yüz Temizleme Jeli


Herkese selamlar !

Hazır bayram indirimi her yeri kaplamışken, ben de size bir ön bilgi olsun diye bu yazıyı yazayım dedim.

Ben bu ürünle geçen aylarda kuzenim sayesinde tanışmıştım. Kendi jelim kalmayınca ve akşam yatılı onlarda kalınca çözümü ise bunda buldum.

Özellikle T bölgesi yağlı ve yanaklarım ise normal-karma arası bir cilt olunca benim de ilk tercihlerim genelde, yağlanma ve sivilce karşıtı ürünler oluyor. Sadece yağlanma karşıtı kullansam fayda etmediği için -örnek bu yazım gibi- ben de sivilce-yağlanma karşıtı olanları tercih ediyorum.

Bu üründe de gördüğünüz gibi içinde greyfurt özü/mineralleri bulunmakta. Greyfurt ve portakal denilince, artık aklımıza zaten sivilce karşıtı olduğu geliyor. Ben de hiç terddüt etmeden bu ürünü kullandım. Elime 2-3 pomp (galiba böyle ifade ediliyor.) alıp, sonra güzellce yüzümü ovalamaya aynı zamanda masaj yapmaya başlıyorum. Ardından güzelce bol su ile duruluyorum. Biraz önce sizlere bahsettiğim diğer yazımda yüzümün sanki yıkanmamış hissini bol miktarda hissetmiştim. Fakat bu üründe tam tersine, derinlemesine temizlendiğini, hava aldığını hissettim. Resmen bir tabaka kalktığını o an hissettim. Aynı zamanda kapağı açıp kullanmaya başladığınız anda mis gibi bir greyfurt kokusu geliyor burnunuza. İşin güzel tarafı bu koku, çok yoğun olmamakla birlikte yıkandıktan sonrada sizle kalıyor. 
Açıkçası uzun bir aradan sonra kullandığım en iyi yüz jellerinden biri diyebilirim. 

Bu arada unutmadan yüz jellerinden daha iyi bir sonuç almak için, Watsons ve Gratisler de satılan silikon pedleri kullanarak, cildinizdeki gözenekleri daha iyi temizleyebilirsiniz.
Ürünün aynı zamanda fiyatı 11-12 lira, yanlış hatırlamıyorsam. 
Siz bu üründen memnun musunuz ? Bu tarz başka ürün öneriniz var mı ?
Sevgiler..
B.
Not: bu yazıyı yazdıktan sonra, bayram indirimi vesilesiyle gidip bir tane daha aldım :)
Neutrogena Pembe Greyfurt Yüz Temizleme Jeli Neutrogena Pembe Greyfurt Yüz Temizleme Jeli Reviewed by Miss B. on Eylül 20, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.