Estee Lauder Modern Muse Le Rouge



Herkese yeniden merhaba !
Bugün sizlere son dönemin en popüler parfümünü tanıtacagım. Belki siz bunu benden önce başka yerlerde duymuş olabilirsiniz. Fakat ben yazmazsam içimde kalacağı için, hemen küçük tanıtım yazısı yapmak istedim.

Normalde benim whislist`im de bulunduğu için ve uygun zamanı iple çektiğimden, benim gibi almak isteyenlere ön bilgi olur dedim.

Kardashian kardeşlerin yepyeni gözdesi şimdi ise Kendall Jenner, Estee Lauder`ın yeni yüzü oldu. Birbirinden renkli videolarıyla bizi markaya bir kez daha aşık eden Kendall, şimdi ise #kırmızınınbüyüsü adı altında, kıpkırmızı bir konseptle, bize Modern Muse`un yeni modelini Le Rouge`u piyasaya tanıttı. 


İçindekiler ise Estee Lauder`ın tanıtımına göre :
<Modern Muse Le Rouge her kadında farklı anlamlar kazanan eşsiz bir parfümdür. Bir kadında Bulgar Gülü,Hibrid Gül Özü, Ahududu ve safranın sofistike  duruşu hissedilirken ; bir başka kadında Paçuli, Güve Otu, Manolya, Madagaskar Vaniyası ve Misk Amber’in karşı konulmaz ve kışkırtıcı karışımı hissedilir. >

Parfümün üç farklı boyu bulunmakta. 33ml, 50ml, 100ml. Ürünün aynı zamanda vücut losyonu bulunmakta. Eğer almak isterseniz, Estee Lauder`ın kendi sayfasından -buraya tıklayın- alışveriş yapabilirsiniz. Eğer ilk defa alış veriş yapacaksanız, ilk tanışma fiyatı ise 109 lira ! 
Eğer ürünün fiyatlarını merak ediyorsanız :
33ml: 109 lira
50ml: 250 lira
100 ml: 350 lira


Kısacası bu ürünle kendinizi daha çekici ve seksi hissedebileceksiniz ! 

Not: Resimler bana ait değildir. 
Estee Lauder Modern Muse Le Rouge Estee Lauder Modern Muse Le Rouge Reviewed by Miss B. on Eylül 19, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.