Her Pazar Bir Blogger #3 / Makeup Eg



Selam güzellikler ! 

Bu kadar tutulmaz -beğenilmez - diye düşündüğüm seriden o kadar güzel yorumlar aldım ki, hepinize çok çok teşekkür ederim :) 

Serimin üçüncü yazısın da ise, yakın zamanda tanıdığım bir Bloggerr / Youtuber arkadaşımdan sizlere bahsetmek istiyorum.

Kendisini özellikle açık sözlü ve dürüst olması ile bilirim. Aynı zamanda kötü yorumlara rağmen, kendini bu işte bilip saygısızlık yapmamasıyla :)
Hem ögrenci hem de bu işe zamanını ayıran hakkıyla veren sayılı kişilerden biri Ece, ben tanıdım şimdi sizleri tanımaya davet ediyorum :)



Not: Resimler izinsiz kullanılamaz ! 
1. İlk olarak kendinden kısaca bahseder misin ? Seni takip edenlerin daha yakından, takip etmeyenlerin ise tanıması için.

-Adim Ece 18 yasindayim. Fotografcilik ,modelistlik ,blog ve makyaj uzerinde kendimi gelistirmek ile ugrasiyorum. Ayni zamanda Antalya'da Kalkan'da fotograf sergim oldu ,basinda oldukca yer aldi. Lise ogrencisiyim fakat sinavdan sinava ancak devam ediyorum. :) 


2. Bloga başlarken hayalin neydi ? Nasıl bir kararla blogunu açtın ?

-Aslinda bir hayalim yoktu. Islerin buraya kadar gelecegini beklemiyordum. Bir aksam otururken kendimi makyaj videolari izlerken,blog yazilarini okurken buldum. Sonra ben neden yapmayayim? Dedim ve suan buradayim :)

3. Blogunu açarken korkuların oldu mu yada hala korkuların devam ediyor mu ? 

-Aslinda oldu. Ya kimse beni sevmez veya takip etmezse gibi korkularim cok oldu. Ama zamanla bu korkularimi da astim:)

4. Sana göre ideal Blogger ve Youtuber nasıl olmalı ?

-Kesinlikle objektif olmalari. Benim icin en onemli olay budur.

5. Blogger ve Youtuber demişken, yerli yada yabancı vazgeçilmezlerin kimler ? 

-11 yasimdan bu yana izledigim ve vazgecemedigim tek youtuber Michelle Phan onun disinda Madeyewlook. Bu iki youtuberi izlemeyi cok cok seviyorum.

6.Youtube açarken düşüncelerin nelerdi ? Seni destekleyenler oldu mu ?

-Aslinda youtube kanalimi acmami saglayan bir hikayem var.Bunu paylasmayi cok isterim; instagram uzerinden 15 saniyelik bir goz makyaji paylasicaktim. Sonra bunu telefon degil kameram ile yaparsam daha net goruntu elde ederim diye dusundum. Sonra dedim ki neden instagram ile ugrasiyorum ki? Diyerek youtube kanali actim. Blogger arkadaslarim epey desteklediler beni. Onlara da cok tesekkur ederim:)

7. Blogunda genellikle hangi konuları yazmayı seviyorsun ? Aynı şekilde ne tarz blogları okumayı seviyorsun ?

-Guzellik uzerine yazmayi seviyorum ama son zamanlarda epey bocaladim blogumu. Instagram da daha aktif oldugum soylenebilir. Ayni sekilde guzellik bloglarini okumayi cok seviyorum.


8. Makyaj koleksiyonunun içinde favori markaların neler ? İçinden asla vazgeçemem dediğin bir marka var mı ?

-Her markadan birer adet urunum vardir. Belli baslikli markalardan tabiki. Ama koleksiyonuma soyle bir baktigimda Loreal ve Benefit urunleri digerlerinden bir tik daha ustte. 


9. Her gün kullanmaktan bıkmam dediğin bir ürün var mı ?

-Adindan sanindan herkesin biktigi Loreal True Match sanirim:) 

10. Sana göre, alış verişe çıktığında illa bir ürünün kaliteli olması için pahalı olması gerektiğine inanıyor musun ?

-Tabiki de kaliteli urunler genellik butceyi zorlayan turden. Fakat ben buna inanmiyorum. Oyle uygun fiyatli urunler varki pahali urunlere tas cikartir. Ki benim kullandigim bir cok urun uygun fiyatlidir. Ve cok memnunum :) 

11. Peki bize uygun fiyatlı ve pahalı dediğimiz ürünlerden önerebileceğin bir ürün var mı? 

-Uygun fiyatli urunler cok kullandigim icin ve sevdigim urunler oldugu icin burada cok detayli anlatmayacagim ama fondoten ve kapatici olarak Revlon Colorstay ve Loreal true Match kapatici olmazsa olmazim :) Pahali urun olarak Chanel Rouge Allure Velvet 39 , Nars Trans Siberian ,Mac Sin rujlarini ve siddetli onerdigim Benefit Erase Paste :)

12. Bize genel olarak bir öneri ver desek, ne söylerdin?

-Her zaman birbirimize destek olalim ,saygi ve sevgi duyalim diyorum ben:)

 In/out bolumum var şimdi ise, sevdiklerine in sevmediklerine out demen yeterli :)

 Lady Gaga Tarzi | OUT
 70 lerin modasi | IN
 Buse Terimin Makyaj Tuyolari | OUT
 Neon Ayakkabilar | IN
Mat Rujlar | IN
Bebek Mavisi | IN


 Simdi ise yazdiklarima aklina geleni ilk soyleme bölumu :)

 Sophia Webster ayakkabilari / Fazla Civil civil 😞
C.Louboutin Yeni ruj koleksiyonu / Biraz Kim Kardashian olmamis mi? (Ece baya güldürdün bu yorumunla :))
Yuksek bel Jean / Hani su bir turlu belime oturmayan mi?
 Merve Ozkaynak /Mavi
 Cesme / Hayat 
 Visneli Muffin / Icine dusmek isterdim 
 Kareena Kapoor | Tanimiyorum ki 😊

En son bolum ise 3+1 bize sevdigin 3 dizi 1 film onerir misin ?

My Mad Fat Diary
Lost 
Gunesin Kizlari
Siyah Kugu

Cok celiskili oldu sanirim. :) 

 Seni seven, takip edenlere, son olarak neler söylemek istersin? 

Hepinizi seviyorum. Her zaman elestiri ve desteklerinize acigim. Yalniz sunu ozellikle belirtmek isterim ki bana her zaman yapici ve mantikli elestiriler yapin ki aramizda ki saygi ve iletisim bozulmasin. Sevgiler :) 

Peki sana nerelerden ulaşabiliriz ?

Bana youtube ve instagramdan ulasabilirsiniz. Ozellikle instagramda cok aktifim 😊

instagram : makeupeg1
Blog: www.makeupeg.blogspot.com.tr
youtube:MakeupEg

Bu güzel sohbet için çok teşekkür ederim  Ececim :) 
Haftaya ise görüşmek üzere o zaman :)
Hepinizi çok öpüyorum :) 
Eger hala okumak ve eğlenmek istiyorsanız `Dedikodu` yazımı okumalısınız
Her Pazar Bir Blogger #3 / Makeup Eg Her Pazar Bir Blogger #3 / Makeup Eg Reviewed by Miss B. on Eylül 06, 2015 Rating: 5

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.