2015 Sonbahar Modası : Boyfriend Blazer Ceketler !



Herkese yeniden merhabalar ! 
Bugün aslında sizlere, `Her pazar bir Blogger ` yazımı yayınlayacaktım fakat, çok yoğun olduğum için ve röportaj yapmak istediğim kişi de yoğun olduğundan ertelemek zorunluluğunda kaldım.

Merak etmek yok yeni yazılar yolda, fazlası ile gelecek !

Hayatımız da erkekler olduğu sürece, onların modaları bizimkilere yansımaya devam edecek gibi duruyor. Geçtiğimiz yıllar `boyfriend jean` adı altında jean modası vardı. Ardında yanlış hatırlamıyorsam, T-shirtleri moda oldu. Şimdi ise sıra ceketlerine geldi.
Hazır havalar hafiften serinlemeye başlamışken, bu ceketler kabanlara geçiş sırasında çok yardımcı olacaklar.
Birbirinden farklı renkleri ve desenleri ile şimdiden benim gönlümü fethetti, diyebilirim.
Son zamanlar da modacılar rahatlığı ve şıklığı bir götürmek istedikleri için, koleksiyonlarna bunlarıda eklemiş oldular.
İster işe ister okula isterseniz bir lüks bir yemeğe gidin, sizi her daim kurtarıp adeta can yeleği gibi olacaklar. Söylemedi demeyin. 
Birazdan paylaşacağım fotoğraflarla da, mevsim olarak `ince giyecek kadar sıcak, ceket taşıyacak kadar soğuk` olan havalar da isterseniz; şortlu kombin, isterseniz pantalonlu kombin yapabilirsiniz. 
2015 Sonbahar Modası sizlerle :

İsterseniz düz renkler seçebilir..
 
 Ya da karşık desenler seçebilirsiniz. Son zamanlar da mağazalarda karışık desenli boyfriend blazerları çok görüyoruz.

Eğer klasik sevenlerdenseniz, siyah - beyaz - füme renkler sizlere yardımcı olacaktır.



Sizler nasıl buldunuz ? Kombinleri beğendiniz mi ? 
Ben açıkçası düz renk-karışık desen ve en son siyahlardan birer tane almayı kafaya koydum :)
Umarım yazımı beğenmişinizdir. Az da olsa yardımcı olduysam ne mutlu bana :)
Çok öpüyorum.
Sevgiler...
B.
Not: resimler bana ait değildir.
2015 Sonbahar Modası : Boyfriend Blazer Ceketler ! 2015 Sonbahar Modası : Boyfriend Blazer Ceketler ! Reviewed by Miss B. on Eylül 27, 2015 Rating: 5

6 yorum:

  1. çok zevkli parçaları bir araya getirerek bizlere tanıtmışssın canım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebegim cok tesekkur ederim bu guzel yorumun icin :) Olabildigince en iyisini secmeye calistim. Begenmene cok cok sevindim :) <3

      Sil
  2. Bende hepsine bayıldım. Giyinip kuşanıp sokağa atasın geldi kendimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende baktikca icim acildi. Gidip renk renk alasim geldi :) Sizinde begenmenize cok sevdim :)

      Sil
  3. çok severim 2-3 tane almıştım daha önceden sonbahar için süper bir parça..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar iyi yapmisiniz, onceden almakla! Keske ben de alsaydim diyorum simdi :) Kesinlikle ve kesinlikle size katiliyorum :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.