Alacaklarımın Ön İzlemesi


Herkese merhabalar ! Güzel bir pazarın daha sonuna geldik maalesef :( Yarın yine bir tempoyla, işe, okula gitme telaşları başlayacak. Hazır pazar günü hepimiz evimizde keyif çatarken ben de sizlere bu yazıyı hazırlayayım dedim. Sevgili arkadaşım, benim güzel bebeğim bugün gitmiş ufak çapta kozmetik alış verişi yapmış. Açıkçası az ama öz yaparak takdirimi kazandı. Ben de bu ürünleri  inceledim sizler için, bakın belki almak isteyenlere ön hazırlık olur diye düşündüm. Ben de bu ürünleri alıp kullanıp kısa zaman da sizlere detaylı yazısını yazacağım. O zaman başlayalım !

İlk ürünüm benim kullandığım, yorumunu önceden yaptığım; Loreal Paris Infallible fondöten
oldu. Arkadaşımın tenine yakıştığı ve memnun kaldığı bir ürün olduğu için hemen hiç düşünmeden yenisini almış. Fazla detaya inmiyorum yorumumu daha önceki aylarda yaptığım için. O zamanlar fotoğraflama imkanı bir türlü bulamamıştım, şimdi yazım düzenlendi, tekrar düzenlenmiş olarak bu yazıdan sonra koyacağım ! :)



İkini ürünüm ise Cecile den Cooked Terracotta allık. Nedense ben bu tarz allıkları çok seviyorum. Bir den fazla rengi kapsayıp, ciltte çok doğal durduğu için galiba. Hem bu terracotta allıkların gramajları diğerlerin den daha fazla olup, uzun ömürlü oluyor. Bir den fazla renk seçeneklerinin olması ise ayrı avantajlarından. Hazır yaz da geliyorken, böyle sıcak renklerde bir terracotta allıklardan almak lazım. Her makyaj sevenlerin evinde muhakkak bir tane bulunması lazım. Benim elim deki ise tam şeftali tonu, arayıp bulamadıklarım dan. Dokunduğum da ise yumuşaklığı kadifemsi oluşu beni cezbetti, kalıcılığı hakkında pek yorum yapamayacağım fakat, diğer Golden Rose un terracottasına göre daha az simli ki bu benim en sevdiğim özellik. Gözüme kestirdim, indirime girdiği an benimdir :) Normal fiyatı 32,95 lira fakat arkadaşım gibi indirime denk getirirseniz, 27 lira gibi bir fiyata hatta daha aşağısına alabilirsiniz.


Üçüncü ürün ise, beni şok eden ikili oldu. Cecile işi abartıp eyeliner alana maskara hediye ediyor. Hem de fiyatı 15 lira ! Beni şok eden bir ürün olup, bir taşla iki kuş vurmanın tam anlamını yaşadığım ürün diyebilirim. Bu aralar eyeliner ihtiyacım olduğu için eyeliner arıyordum. Eğer sizde beğeniyorsanız, kullandıysanız bana yorum olarak atarsanız çok sevindirirsiniz. Maskara ihtiyacım yok fakat fazla ürün göz çıkarmaz modundayım. Malum öğrencilik halleri işte :) Tek tek incelemesini yapamadım fakat eğer önerirseniz alıp kısa zaman da yorumunu yapacağım.




Benden şimdilik bu kadar kendinize güzel bakın !!! -.-







Alacaklarımın Ön İzlemesi Alacaklarımın Ön İzlemesi Reviewed by Miss B. on Mart 22, 2015 Rating: 5

7 yorum:

  1. Cecile markası hakkında iyi ya da kötü hiçbir fikrim yok.Deneyiminizi bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun canım benim :) ben alırım senin yerine de kullanırım :))

      Sil
  2. Cecile mascara eyeliner ikilisi gayet uygun bir fiyat alip denemeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım benim sizler için alıp deneyeceğim ! :)

      Sil
  3. Cecile mascara eyeliner ikilisi gayet uygun bir fiyat alip denemeli :)

    YanıtlaSil
  4. Cecile ürünü kullanmadım hiç. Allık muhteşem bir renkteymiş ya...Güle güle kullansın arkadaşın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de allığa bittim bittim :) Teşekkür ederiz ileteceğim mesajını :))

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.