Golden Rose Dream Lips Lipliner

Ben deki 519 numarası. (ojelerimin yarısı çıktı, kusura bakmayın :))


Herkese merhabalar ! Bugün sizlere çok sevdiğim can dostumun önerisi ile aldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Kendisi aynı benim gibi olup, makyajdır, odur budur derken baya bir bu konuda master yaptı. Durum böyle olunca o kullanıp denemiş ben alıp kullanmazsam tabi kide olmaz. Hemen ne yaptım gittim aynısından aldım. Bu yukarıda gördüğünüz fotoğraf arkadaşımın. Benimkiler ise kamerada bir türlü onları atamadım. Attığım zaman ''düzenlendi'' başlığı ile tekrar bakabilirsiniz. Sizi mağdur etmemek adına, başka bloglarda kullanan arkadaşların fotoğraflarını link şeklinde vereceğim.

Asıl konumuza gelirsek, bu kalemin methini daha önce duymadığım için, şok olmuştum. Kendi kendime şaşmıştım. Şöyle anlatmak gerekirse; arkadaşımın dudakları nazar değmesin çok biçimli olduğu için, uzaktan bana doğru gelirken bu rengi görüp ''  Vay bu ruj neymiş be !'' demiştim. Masaya gidip oturduğum da sapık gibi dudağına bakıyor, kendi kendime marka tahmini yapıyordum. Bu kadar koyu ruj nasıl olur da içten silinmez yada o kadar şeyler yedik, içtik nasıl hala ilk sürüldüğü gibi duruyor diye bakıyordum. Sonra merakıma yenik düşüp sordum. Demez mi bana '' Golden Rose dan aldım. Hem de 3.5 lira kesinlikle gidip alıyorsun.'' tabi ben duyar duymaz küçük çaplı bir şok geçirdim. İnanamadım kesin bir şey vardır diye düşünürken, çıkardı gösterdi. Elime sürdüğüm de bu kadar yumuşak yapılı hem de kalıcı olduğuna inanamadım. Hemen gördüğünüz üzere fotoğrafını çektim. Ardından gidip aldım. Bir çok renk seçeneği mevcut. Arkadaşım Kütahya dan almış bu fiyata fakat siz internet sitesinden 2.75 tl ye alabilirsiniz. Direk dudak kalemi demeyin, çünkü size Emily dudak kalemlerini çıkartabilirler. Adını tam hakkıyla verdiğine inandığım bu kalemin, ev de serisini yapmak istiyorum. Rujlara o kadar para veriyoruz fakat aynı performansı gerçekleştiremiyorlar. Bu dudak kalemin de ise bu söz konusu bile olmaz. Kısaca toparlarsam; yumuşak yapılı kolay sürümlü, mat, renk seçeneği çok var, fiyatı uygun, dudak içi birikme yapmıyor ki bu benim en dikkat ettiğim nokta, çünkü Emily de maalesef içte birikme yapıyor, sürün çıkın kalıcılığı harika, bir şey yedik içtikten sonra silinmiyor. Bardaklarda fazla iz bırakmıyor. Sürümü sırasında ise dudaklarda topaklanmalar yapmıyor. Bu kadar artısı olduğuna göre almamak olmaz değil mi ? Her Golden Rose standında bulamayabilirsiniz, fakat internet sitesinden temin edebilirsiniz. Şimdilik yorumum bu kadar kendinize güzel ve cici bakın. Öptüm :) 


Blogunda Tanıtan arkadaşımız : http://www.nihanperi.com/2015/01/golden-rose-dream-lips-dudak-kalemleri.html  (Nihan arkadaşımızı takip etmeyi unutmayın !!!
)
Golden Rose Dream Lips Lipliner Golden Rose Dream Lips Lipliner Reviewed by Miss B. on Mart 21, 2015 Rating: 5

2 yorum:

  1. Çok merak ettim,yarın gidip bakmalıyım:)
    Sevgiler!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin canım benim :) Öptüm çok !

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.