Günün Ojesi #1 Alix Avien 245


Hepinize mehabaaaaaa :) Gittim tekrar yazilarima geri dondum.Tam da bu blogu kapatma karari almistim ki ne goreyim abim geldi konustu buyuk destek oldu bende fikrimi degistirdim haliyle.Mesela kisa kisa kararlar aldim kendime :
Uzun uzadiya yazmayip,kisa ve oz yacicam bu bir
İkincisi daha genis capli yazicam konu bakimindan tabikide :)) ojelerden tutunda teee saca gezdigim yerlere kadar degisik yazilar yazip sizleri bilgilendiricem
Birde gecenler de arkadasimdan aldigim bir soruyu paylasmak istiyorum :'MAC gibi pahali urunlere yer vericek misin ?'bunun cevabini hepimiz cok iyi biliyoruz ki HAYİR! blogu acmamda ki en buyuk amacim benim gibi makyaja duskun olan ama okuldur sehir disinda yasama gibi nedenlerden dolayi kozmetige para bulamayan arkadaslara yardimci olmak.Etrafimdaki arkadaslarimdan bildigim icin pahali olmayan ama fiyatina gore kaliteli urunleri sizlerle paylasip azda olsa hem cebinize hemde size mutluluk vermek.
Diger bir kararim ise istikrarli olup ,duzenli yazi yazmak :) simdilik soyleyeceklerim bu kadar umarim birbirimize yardimci oluruz yep yeni urunler kesfederiz ;)))

Keske daha hos surseymisim diyorum bu fotografa baktikca ki ben nail art yapan insan bir yerden sonra gozu kapali surmeye baslamisken dun aksam aceleyle surdugum sonra silmeyi usendigim ojeyi gordukce uzuluyorum.Neyse konumuza donecek olursak 245 numarali Alix Avien ojesini gunun ojesini hatta yilin ojesini secebilirim.Kendileri kac yildir elimde olmasina ragmen ne kuruma ne de rengini yitirme gibi degisik hallere girmedi.Sevdigim baska bir ozelligi ise tek kat surseniz bile kapaticiligi saglayip guzel tirnaklara kavusuyorsunuz.Ben cift katci oldugum icin ikinci kati cektim gerci iki katli oldugu icin kurumasi baya bi zaman aldi oje kurutucu sprey tirnaklarima zarar veridigi icin dogal yollarla kuruttum.En son soguk suyun altinda beklettim ve iste sonuc ! Tatammm :) Ufacik minnos kusuda aklima gelmisken yapayim dedim.Eger begendiyseniz ve daha degisik nail artlari gormek istiyorsaniz yorum kismina birakabilirsiniz.iyi gunler :)))
not* sadece günün ojesini degil nail artta kullandıgım tüm ojeleri koydum.
Alix Avien ojelerini 1.25 tl ye Pastel i ise 2 tl ye almıştım bundan bir sene önce :)


soldan saga dogru
291-75-245-00
Günün Ojesi #1 Alix Avien 245 Günün Ojesi #1  Alix Avien 245 Reviewed by Miss B. on Ocak 22, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.