1 Aralık 2014 Pazartesi

City Color Küçük 4'lü Far Paleti




Merhaba! Bugun yepyeni bir yazi ile karsinizdayim.Uzun zamandir merak edilip ama bloglarda pek rastlanilmayan city color dortlu fari size anlatabildigim kadar anlarmaya calisicam.Biliyorsunuz ki Gratis magazalarina gordigimizde o buyuk gosterisli markalarin yanin da kucuk bir tarafta sahibini bekleyen farlara nedense pek yaklasilmiyor,garibim farlar da sahibini bekliyor.Annemle ilk Gratis zamanin da bu farlari gordugumuz de sok olmustuk cunku fiyati bir liramiydi neydi.Annemin de dikkatini cektigi icin hemen hangi renkleri varsa alalim dedik ve aldik.Hepsi birbirinden seker oldugu icin ve bu kadar ucuza aldigimiz icin acikcasi pek bir beklentimiz yoktu.Ama gel gor ki bizi baya bi sasirtti.Fiyatina gore gayet iyi performans sergilemesi bu markaya daha sicak bakmami sagladi.Az miktar da olmalarina ragmen ben kac aydir kullaniyorum.Zaten fotograflardan da anlasildigi gibi favori renklerim belli olmustur.krem renklerini kas altlarima uyguluyorum genellikle.Hergun kullanmam dan dolayi dibini gordum.Yumusak bir yapiya sahip degiller basta soylemem gerekirse ve hepsinin icerisinde isil isil simleri var.Pigmentasyon bakimindan biraz zayif olsada biraz daha fircayi far uzerinde gezdirdiginiz de rengini gayet hos veriyor.Far bazi kullanirsaniz daha da rengini bell edecegini soylememe gerek yoktur sanirim :) Ayni zaman da kaliciligi gayet yerinde sur cik olay bitmistir.Benim goz kpaklarim yagli olmasina ragmen yuzde yuz kalicilik olmamasina karsin yuzde yetmis kaliciligi kaliyo diyebilirim.Simdilik soyleyeceklerim bu kadar detayli yazim daha sonra tek tek farlari inceledigim de gelicek.Kendinize cok guzel bakin ;)


4 yorum:

  1. Merhaba blogunuzun ilk izleyicisi ben oldum. Ben de sizi bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim anlami cok buyuk benim takibe aldim bende sizi,opuyorum :)

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederim tatlim blogunu cok sevdim bu arada takibimdesin :)

    YanıtlaSil