İLK ÇEKİLİŞ-ÇEKİLİŞ ZAMANI!


Selamlar!! 
Beni instagramdan takip edenler bilir, uzun zamandır bir çekiliş düzenlemek istiyordum ve bunun için çok detaylı bir yaklaşım sergiliyordum. Durumun içinden çıkamıyordum haliyle...

Bende blogumun "izmirleydisi" adına 3. yılını doldurması, ve instagramdan da 10 bin takipçiyi geçmemle bir de yeni yılın gelmesiyle bir çekiliş başlatmaya karar verdim!

Cosmed Türkiye ile yaptığım bu çekilişte sizlere kullandığım ve memnun kaldığım 2 ürünü göndermek istiyorum. İlki peeling özelliği olan toz, yüz temizleyicisi; ikincisi ise jel sivilce kurutucu. 
Aynı zamanda IOS ve Android üzerinden doktorderki app indirerek, kişisel bakım sorularınızı uzmanlara sorabilme rahatlığına ulaşabilirsiniz!

Daha sonraki iki postum da bu ürünleri detaylı olarak yazıp size bilgi vereceğim. Ben memnun kaldım, umarım siz de memnun kalırsınız :)

Şartlar:
-Çekiliş instagramın şu sayfasında yapılacağı için oradan ilerleyecektir. Buradan katılıyorum derseniz geçerli olmayacaktır :(

-Çekilişe 1 arkadaşınızı etiketleyerek yorum kısmına yazmayı unutmayın. 

-@doktorderki, @cosmedturkiye ve @benirva heseplarını takip etmelisiniz !

-Blogdan gelenler blogdan geldiğini belirtip + arkadaşını etiketler ise tek yorumla  +2 hak kazanacaklardır. (Blog hesabımı takip etmelisiniz.)

Çekiliş 16 Ocak Günü Sona Erecektir. Şimdiden bol şanslar :)

Hepinizi öpüyorum. Sevgilerimle!B.

İLK ÇEKİLİŞ-ÇEKİLİŞ ZAMANI! İLK ÇEKİLİŞ-ÇEKİLİŞ ZAMANI! Reviewed by Miss B. on Ocak 05, 2018 Rating: 5

2 yorum:

  1. Yine dolu dolu bir çekiliş daha, ne güzel öyle!
    Instagramda yokum ama ben de duyurayım, nice 3 yıllarınız olsun.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yorumunuz o kadar içten o kadar samimi ki... Çok teşekkür ederim. Birlikte olsun :) <3

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.