Neutrogena Visibly Clear Yağsız Nemlendirici



Herkese yeniden selamlar !

Son bir kaç haftadır bloguma yazı girip sizlerle ürünleri inceleyemedim. Ben de sizin gibi bu durumdan rahatsız olup, yoğunluğuma rağmen yazılarıma geri dönmeye karar verdim. 

Bugün sizlere anlatacağım ürün ise nemlendirici özelliğinin olması yanında aynı zaman da, bir makyaj bazı olarak rahatça kullanabileceğiniz-problemli ciltler için, evet bir makyaj bazı!- Neutrogena'nın Yağsız Nemlendiricisi.



Ben bu ürünle Sevgililer Günü indirimin de Migros'tan %50 indirimde 4.50 lira gibi  bir fiyata almıştım. Geçen seneden beri almak istediğim bu ürünü uygun fiyata görünce de kaçırmak istemedim. 

Genel olarak incelersek ben bu ürünü Smashbox Photo Finish Primer'na çok benzetiyorum, dış görünüş olarak. İnce ve kibar yapısıyla her yere rahatça taşıyabileceğiniz bir ürün olmuş. Çevirmeli kapağı açarak, tüpün ucuna baktığımız da ise, çok miktar ürün gelmesini engelleyecek şekilde tasarlanması ile beni kendine ayrı hayran bıraktı. Asıl sizlerinde merak ettiği konuya gelirsek, kokusunun nasıl ve neye benzediği... 
Benim normal de kokuya hassasiyetim pek fazla olmasa da -dudak ürünleri hariç- az da olan koku hassasiyetime göre bu ürün adeta, ilaç gibi kokuyor. Daha doğrusu hafif parfümlü ilaç kokusu gibi. Üzerinde sivilce izlerini giderdiğini, kızarıklıkları aldığını yazması ile neden ilaç gibi koktuğunu da bize kanıtlamış oldu. Bu yüzden Neutrogena ürünlerini çok seviyorum. Sanki bol parfümlü şeyler sürünce yüzümün ph ını yapısını bozacakmış hissiyatına kapılıyorum. Fakat bu durumu Neutrogena da görmediğim için oldukça memnunum.


Diğer bir konu ise işe yarayıp yaramaması. Hemen sizlere şöyle anlatayım; benim cildim normal-karma arası. Yağlı nemlendiriciler sürdüğüm zaman sivilce yapıyor. Bu ürün ise yağsız olması özellği ile, hemen cildime yapışıp saniyeler içinde emiliyor. Kaygan yada yağlı bir his bırakmıyor kesinlikle. Ben makyaj yapmadan önce hemen sürüyorum. Tüm cildime yedirirken hemen emip, cildim makyaja hazır oluyor. Hemde nemlendiricinin emilmesi için ekstradan bir zaman harcamıyorum. 
Asıl size bahsetmek istediğim olay ise sol yanağım da oldukça fazla olan sivilce lekelerini ise düzenli bir 3 haftanın sonunda izlerinin açıldığını, bazılarını yok ettiğine şahit oldum !
Aynı zamanda cildimin tüm gün nemli olması -yumuşacık- ve daha canlı durması ile üzerindeki vaatleri adeta yerine getirdi. Küçük ve uygun fiyatlı bir ürünün bu kadar işlevi olacağını hiç düşünmezdim.


Yazı başında sizlere Smashbox'a benzettiğimi söylemiştim değil mi ? 
Evet bu ürün, aynı zamanda baz olarak da çok rahat kullanılıyor. Öyle ki, BB krem kullanmadığım zamanlar bile makyajı cildime sabitliyor. 
Sabah sürüp ertesi gün tekrar sabah kullanana kadar cildiniz yumuşacık kalıyor. 
Bir çok özelliği olan bu ürün ile kısa sürede umarım, sizler de tanışabilirsiniz. 
Sevgiler...

Not: BU HAFTA YAZMAYI PLANLADIĞIM BİRÇOK YAZIYI HAFTAYA ERTELEDİM. ANKARA DA YAŞANAN OLAYDA HAYATINI KAYBEDENLERE ALLAH'TAN RAHMET YAKINLARINA BAŞSAĞLIĞI VE YARALI OLANLARA ALLAH'TAN ŞİFA DİLİYORUM(UZ).

Neutrogena Visibly Clear Yağsız Nemlendirici Neutrogena Visibly Clear Yağsız Nemlendirici Reviewed by Miss B. on Mart 14, 2016 Rating: 5

3 yorum:

  1. Bunun greyfurtlusu var bende canim ben de cok severek kullaniyordum yagsiz olmasina ragmen su la roche posay ya da herhangi bir sivilce karsiti krem gibi nemlendirmeme olayi olmamasini cok sevmistim ama bir sure kullandiktan sonra cildime yanma yapmisti ara verip tekrar kullaninca sorun olmadi ama ayni kutuyu bitene kadar araliksiz kullanamadim oyle soyliyim sence aralarinda bi fark var mi bu kokusuz olan daha iyidir diye dusunuyorum ama ne kadar hakliyim bilemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derin'im seni görmek beni cok mutlu etti. :) canım üzerindekileri okuyup karşılastırmıstım ben daha önceleri fakat benim kullandıgım sana daha iyi gelecektir. Digerinin icinde greyfurt ozu olması nedeniyle, cildi sivilcelerden ayırırken aynı zamanda deri -cilt- tabakasına da zarar verebiliyor. Onun yerine sivilce yada kızarıklı bolgelere onu kullanıp, cildinin gerisine de bu yagsız nemlendiriciyi kullanman daha yararlı olacagına inanıyorum.Tabi ki bu isin uzmanı degilim fakat ben olsam oyle kullanırdım. Eger yanma yuksek orandaysa doktora gorun derim. Alerji yapıyor olabilir :) :*

      Sil
  2. Bende severek kullanıyorum bu ürünü, hatta seriyi :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.