Günün Ojesi #6 / Nail Art


Bugün sizlere biraz ürün tanıtımı yapmak yerine, instagram da paylaştığım ve büyük beğeni aldığım Nailart`ımı anlatmak istiyorum. Biliyorsunuz ki, nail artlarımı sizler için olabildiğince sade yapıp, kolay olmasına özen gösteriyorum ki herkes görüp kolayca yapabilsin diye. Bu yüzden bugün ise pek detay gerektirmeyen, olabildiğince kısa süre de, hızlıca yapıp çıktığım Nailart`ımı sizlere anlatmak istiyorum. Hazırsanız başlıyoruz.
İlk olarak, elimize şekil yapmadan önce baz belirliyoruz. Unutmayın sizin de farklı kombinleriniz olabilir. Ben ise tercihimi Alix Avien den 245 numaralı bej rengini tercih ettim. Güzelce iki kat sürdüm ve iyice kuruması için beklemeniz gerekiyor -bant yapıştırdığınızda ojenizi kaldırmaması için- tabi ben beklemedim. Sonucunda ise uçları biraz pütürlü rötuşlu oldu. Kuruduğundan emin olduktan sonra bandınızı güzelce tek parmağınız için iki dikdörtgen kesiyoruz. Bandın tam yapışkanlığını alıp ojeye zarar vermemesi için, elimizin üstüne yapıştırıp çekiyoruz. Daha sonra tırnağımız da,  üçgen yer bırakacak şekilde bantları yapıştırıyoruz. Üzerine ben Gabrini Gold kullandım, tabi siz başka renk kullanabilirsiniz, boşluktaki üçgenimizi doldurup, bantlarımızı hemen kaldırıyoruz. Bunu her uygulama için yapıp, en son üzerine top coat kullanıyoruz. Ben ise tercihimi Alix Avien 00 numarasından kullandım. İşte oldu bitti !
Sizde deneyip, yaparsanız sosyal medyada beni etiketlemeyi unutmayınız ! Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle....

Diğer Nail Artlarıma #izmirleydisinailart etiketinden bakabilirsiniz :)
Günün Ojesi #6 / Nail Art Günün Ojesi #6 / Nail Art Reviewed by Miss B. on Ocak 02, 2016 Rating: 5

2 yorum:

  1. Çok hoş olmuş, erkek arkadaşımla buluşmamda kullanacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk teşekkür ederim :) umarım sizde daha güzel olur :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.