NYC Likit Eyeliner



Her zaman farklılık çeşitlikten yana bir insan olduğum için bu kuralı, makyaj malzemelerimde de uyguluyorum haliyle. Nerede uygun fiyatlı ve kaliteli bir ürün var soluğu hemen orada alıyorum.
Geçenler de eyelinerımız bittiği için annemle, yeni arayışlara başladık. Tam şansımıza denk gelmiş olacak ki, Watsons o gün eyeliner ve rimeller de tam %40 indirim yapmış. Hemen durur muyum rimelimi de eyelinerımı da aldım. İndirimden 4.25 lira gibi komik bir fiyata eyeliner görünce almamak olmaz deyip, hemen sepete attım. Daha önceleri bir kaç blog da okuyup popülerliğini de duyunca, gönül rahatlığı ile aldım diyebilirim.


Her ne kadar ince uçlu fırçalar da zorlansam da, belli bir süreden sonra elim alıştığı için, kolaylıkla kullanabiliyorum. Bu fırçanın boyutu küçük olması ile zorluk dönemi neredeyse yok gibiydi. Aynı zaman da akışkanlığı, kalıcılığı ve benim için matlığı ön planda olduğu için, hepsini karşılayan bir eyeliner olduğundan biter bitmez tekrar almayı hatta yedeklemeyi bile düşünüyorum.
Daha da sizler için detay verecek olursam:
-Mat siyah, isterseniz simli siyah da bulabilirsiniz.
-Kalıcı, dağılma bozulma akma yapmıyor.
-Fırçası ile kolayca kuyruk yapabiliyorsunuz.
-Makyaj çıkarmada zorlanmadan hemen çıkıyor.
-Kötü bir kokusu yok ve oldukça akışkan.
-Uygun fiyatlı. İndirimsiz 8 lira.
Yukarıda da dediğim gibi stok yapmayı planlıyorum. Öyleki bu eyelinerı kullananlar, stok yapmaya başlayıp standdaki ürunleri bitiriyorlar. Bitmeden almak lazım. :)
Bu tarz uygun fiyatlı ve kaliteli bir ürün varsa, muhakkak denemek isterim. Yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.
Sevgiler..
B.
NYC Likit Eyeliner NYC Likit Eyeliner Reviewed by Miss B. on Aralık 28, 2015 Rating: 5

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.