Kipa My Beauty Aseton


Selamlar !

Birinci sınıfın ilk vizelerini bitirdigime göre, eski yaşantıma geri dönebilirim diye düşünüyorum. O zaman gelelim bugünkü köşe yazıma :)

Hepimizin bildiği ve artık Türkiye pazarından çekilmek üzere olan Kipa, kendi ürünlerinde harikalar yarattığı gibi b astonda da kendinden söz etmeyi başardı.

Benim ise aciliyetten dolayı aldığım ve memnun olur muyum - olmaz mıyım diyerek gidip geldiğim bu ürüne resmen aşık oldum !

Kendisi böyle gayet orta boy şişe de ve fiyatı ise 1 lira !
Yapısı ise mükemmel !
Benim o dönemler tırnaklarım uzun ve şekilli oldugu için bilirsiniz nail artlarımı :) Ellerime ve tırnaklarıma kat be kat daha önem vermem gerekiyordu. Halâ öyle ama tırnaklarım dipten gittikleri için o kadar umursamıyorum diyelim.
Tırnak bakımıma düşkün olduğumdan, aynı zamanda iki günde bir nail art yaptığım için aseton benim vazgeçilmezim olmuştu o dönemler. 
Bu ürünü ne kadar sık aralıklarla kulanırsam kullanayım, ne kat kat soyuldu ne de kırıldı. Başka bir yan etkisi bile olmadı. Azcık kullanım da bile, o çok bordo dediğimiz ojeleri rahatlıkla çıkardı. Tırnakta kırmızılığın k`si bile kalmadı !
O pullu çıkması zor olan ojelerde bile rahatlıkla çıktı tırnaktan.
Gördüğünüz gibi şişeyi boşalttım. Size göstermek icin elimin altında tutuyorum. Alınması gereken bir aseton olduğunu düşünüyorum. Peki siz ne düşünüyorsunuz ? 
Görüşleriniz benim için çok önemli !
Sevgiler..
B.
Kipa My Beauty Aseton Kipa My Beauty Aseton Reviewed by Miss B. on Kasım 07, 2015 Rating: 5

2 yorum:

  1. Kokulu asetonlari seviyorum ben de.Gul kokulu kullaniyorum. Normal asetonlarin kokusu ağır geliyor

    YanıtlaSil
  2. kipanın kapanacağını bilmiyordum. Tek izmirde kalsaydı :(

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.