Can Dostumuz: Siyah Pantalonlar !


Selamlar !

Biliyorum son zamanlarda `Ülke` olarak zor günler geçiriyoruz. Fakat bunu bloguma yansıtmak yada instagram dan siyah bir fotoğraf paylaşıp altına `anlamlı söz` paylaşmayı doğru bulmuyorum. Bu demek olmuyor ki ben olaylara üzülmüyorum. Asla söz konusu bile olamaz. Sadece kendimi tutmak adına paylaşım yapmıyorum. Bunun başka şekil de yorumlanmasını istemediğim için, blogum da yada diger sosyal medya hesaplarında paylaşımda bulunmuyorum.
Umarım `kısa` zamanda kara bulutlar ülkemizin üzerinden dağılır ve `din, ırk, cinsiyet ` ayrımı yapmayan güzel huzur dolu günler görürüz. 

İşin asıl kısmına gelirsek, bugun belkide her genç kızın hayatının bir parçası haline gelen, `zor` zamanların kurtarıcısı siyah pantalonları anlatmak istedim.
`Aman neyini anlatacaksın, ne özelliği var ? ` demeyin. 
Neleri var neleri :)
Benim ise dolabımın vazgeçilmezi, nuru bitanesi...
Eğer hala her hangi bir siyah pantalon almadıysanız, bu yazıdan sonra hemen almanızı öneririm !

Siyah pantalonu ister gündüz spor bir kombin isterseniz iş kombini isterseniz akşam için davete özel kombinleyebilirsiniz.
Sizi olduğunuzdan daha zayıf gösterir.
Özel günlerin kurtarıcısı (en önemlisi)
Her renk her desen ile kombinleyebilirsiniz. Hangisi uyumlu hangisi değil diye düşünmeye gerek yoktur.
İç gösterme gibi derdi yoktur.
Kiri göstermez (istisnalar hariç)
Altına giydiğiniz her ayakkabı uyumludur.
Renkli yada desenli pantalonların modası geçerken, siyah da böyle bir kural geçerli degildir.

Tek dezavantajı yazın baya sıcak tutar. Zaten yazın pantalonda gerekmedikçe giymiyoruz :)

O zaman sizleri kombinlerle baş başa bırakalım :)



Can Dostumuz: Siyah Pantalonlar ! Can Dostumuz: Siyah Pantalonlar ! Reviewed by Miss B. on Ekim 12, 2015 Rating: 5

9 yorum:

  1. Kombinler çok hoş ...
    Kesinlikle hepimizin gardrobunda olmalı siyah pantalonlar...
    Özellikle de kışın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kombinleri begendiginiz icin cok tesekkur ederim ! :)
      Kesinlikle hepimizin gardrobunda olmali, kurtarici resmen :)

      Sil
  2. gerçekten siyah pantolon hayat kurtarır..

    YanıtlaSil
  3. Bu günlerde benim de şöyle hafif şalvar kesim bir siyah pantolon dikme projem var. Hatta bir diğer kurtarıcı parça beyaz gömlek te dikeceğim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne guzel kendiniz dikiyorsunuz !
      Salvar tarz pantalonlari anlatan yazim da gelecek ! Belki size yardimci olabilir !
      Beyaz gomlekte unutulmamasi gereken kurtaricilardan :))
      Cok opuyorum, tesekkurler :)

      Sil
  4. Siyah pantol candir, zayif ve asil göstersin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gösterir olacakti tabii :)

      Sil
    2. Hahah olsun canim, ben de cok hata yapiyorum. Kendimi gordum sizde adeta ! :)
      Asil, şık, zarif ...vb gibi gibi bir suru avantaji bulunmakta ! :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.