Loreal 3 Etkili Gündüz Bakım Kremi



Herkese yeniden merhabalar ! 

Yazımı gece yarısı yazdığım için, sizler ne zaman okursunuz bilemeyeceğim için, böyle sade bir giriş yaptım. Umarım kusuruma bakmazsınız.

Hala bayram indirimi geçerli iken, sizlere bu seferde bir nemlendirici yazısı yazmak istedim.
Malum kış ayları yüzünü göstermeye başlıyor. Soğuklara hafiften giriş yaptığımız bugünler de, sizlerde benim gibi nemlendirici arıyor olabilirsiniz.
Ben hala kendime göre bir nemlendirici bulamadım orası ayrı konu...
Şuan yazım hakkında da küçük spoilerımı vermiş oldum...
Bu kremi bir buçuk yıl önce anneler günün de almıştım. Deli gibi indirimi gören ben etrafa saldırırken, ordaki güzellik uzmanıyla yaptığımız küçük sohbette, bana nemlendirici kullanmamı ve küçük yaşlarda başlamamı söylemişti. (O sıralarda 17.5-18 dim) Ben de alma heveslisi olunca, başladık hangi krem bana uygun olura...
Zaten önceden de anlattığım gibi T bölgem yağlı geri kalanı ise normal-karma yapıya sahip olduğu için, güzellik uzmanına göre 25 yaşına kadar cildimi nemlendirmemi ve temiz tutmamı, en en önemli şeyin ise makyajı silmeden uyumamam gerektiğiydi.
Bu yüzden bizlerde, öyle high end ürünlere değil orta sınıf ürünlere bakmaya başladık. 
Aslında gönlüm ne kadar Skin Perfection serisinden istesede bayana göre bana ağır geleceği için almaktan vazgeçmiştim.
Bana önerilen tabiki de, 16 yaşındakilerin kullanmaya başladığı cilde olabilecek en az zarar veren ve tatmin edecek düzeyde nemlendiren kremi çıkardı raftan : Loreal 3 Etkili Gündüz Kremi.
Bununla birlikte aynı serinin yüz temizleme jeli ve toniğini de almıştım.
Tonik hakkında yorumlarım ise buraya tıklayarak ögrenebilirsiniz.
Tonik yorumumda da belirttiğim gibi, bu ürünü tek başına anlatmam yetersiz kalacaktır. Seri halinde kullandığım için üçünün toplamından bir sonuç elde ediyorum, haliyle.
Fakat bu kremi annemle birlikte kullandığım için (bana fazla geliyor kremler miktar olarak) ikimizin yorumunu ekleyeceğim.
Aklınızda bulunsun eğer herhangi bir nemlendiriciden maksimum sonuç almak isterseniz ; önce yüz temizleme jeli ile yıkayın cildinizi, ardından tonikleyin en son nemlendirin. Böylelikle nemlendiriciye bir baz hazırlamış, tıkanık olan gözenekleri açıp, işlevini daha iyi yapmasını sağlıyorsunuz.
Ben de dedigim gibi, serinin diğer iki ürününü kullandıktan sonra, nemlendirme aşamasına geliyorum.
Gündüz kremi olmasına rağmen, ben gece yatmadan önce kullanıyordum. Bunu önceden belirtmek isterim.
Kremi göz ve göz çevrem hariç, diğer bölgelere azar miktar krem koyup, sonra masaj yaparak cildime yedirmeye başlıyorum.
Masaj yaparak cildimin canlanmasını ve kremden olabildiğince faydalanmasını sağlıyorum. Hafif yağlı bir yapısı var. Sürer sürmez T bölgeme biraz ağır geldi diyebilirim. Yanaklarım, çenem hemen kremi emmesine rağmen, T bölgem de belli bir miktarı kaldı. Bu beni birazcık korkutmuştu açıkçası. Bu arada kapağı açar açmaz  çok hoş bir koku geliyor burnunuza fakat, koku problemi olanlar için biraz problem olabilir. Sürdükten sonra kalıyor kokusu çünkü. Ürünü kullandıktan sonra, cildim yumuşacık oluyor. Yumuşaklığını gün boyu koruyor. 
Gelelim diger kısma...
Nedense bu krem bana birazcık ağır geldi. Hafif yağlanma hissettiğim zaman, cildimin o kremi kustugunu düşünüyorum. Ona rağmen cildim de sivilcelenme yada siyah nokta problemi olmadı kesinlikle ki, bu benim en dikkat ettiğim noktaydı. Belkide serinin diğer ürünlerini birlikte kullandığım içindir.
Ama daha fazla bu düşünce içinde yasamamak için, kremi anneme devretme zorunluluğunda kaldım.
Ona gelirsek, toniği alerji yapmasına rağmen, kremden de bir o kadar memnun kaldı. Hem sabah hem akşam uyguladı ve cildinde gözle görülür düzelme oldu. Yorgunlugunu alıp, daha ışıltı geldi cildine. Kendisi tek kelime ile bayıldı desem yeridir.
Hep derler ya sana olan bana olmayabilir diye, ben bunu annemle yaşıyorum. İkimiz de normal-karma cilt tipindeyiz ve buna rağmen farklılıklar olabiliyor.
Ürünü seri halinde kullanırsanız toplam sonuçtan memnun kalacağınıza eminim, fakat tek kullanırsanız yada benim gibi akşam kullanınca kusma yaşayabilirsiniz. -gerçi kusma sabah-ögle arası gitmiş oluyor-
 Bana bir daha alır mıyım diye sorarsanız, önceki psikolojik etkiden dolayı alacağımı zannetmiyorum. Başka arayışlara başladım bile...
Fiyat olarak o zamnlar indirimli 22 liraya almıştım, yanlış hatırlamıyorsam.
Umarım yazımın faydası dokunmuştur. 
Yorumlarınızı dört gözle bekliyorum, görüşmek üzere.
Sevgiler...
B.
Loreal 3 Etkili Gündüz Bakım Kremi Loreal 3 Etkili Gündüz Bakım Kremi Reviewed by Miss B. on Eylül 21, 2015 Rating: 5

1 yorum:

  1. Blogunuzu çok beğendik ve takibe aldık biz de bekleriz:)
    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.