Günün Ojesi #5 /Nail Art ve Gabrini Multi Vitamin Ojeler


Merhabalar !
Bugün ise sizlere Gabrini markasının Multivitaminli ojeleriyle yaptığım Nail Art`ı göstermek, aynı zaman da bu ojeler hakkında bir kaç parça şey söylemek istiyorum.

Didim de Gratis, Watsons gibi yerleri bırakın, parfümeri diye adlandırılacak yer olmadığı için, ben de ihtiyacım olan renkleri bulduğum yerde almakla yetindim.
Daha önce Gabrini marka oje kullandığım için, terddüt etmeden bu ojeleri de almış oldum.
Nedense diğer ojelerine göre bu ojeleri daha kalitesiz buldum.
Çünkü ; Kapağı açar açmaz kokusu genzinize dolup, sizi boğuyor. Bunun sonucunda, öksürük krizine giriyorsunuz. O kadar kötü bir kokusu var ki, camlar kapalıyken kullanamadım bu ojeleri, tüm camları açtım öyle kullanmaya başladım. Sonucunda ise ikinci kullanımda kurumuş oldu.
Başkz bir değinmek istediğim nokta ise, ister tek kat ister çift kat sürün, suya belli bir süre elinizi soktuktan sonra bir bakmışınız ki, elinizle rahatça soyabiliyorsunuz.
En son olarak ise sildiğiniz de, tırnağa rengini vermiş olması...
Açıkçası 1 liraya satılan ojeden çok fazla şey beklememek lazım ama Flormar `ın 1 liralık serisiyle yarışamaz bile.
Bu tarz ojeleri kullanmanızı önermem. Ben için sınıfta kaldı :(

Bu Nail Art ise sevgili @craycraynailart ın tasarımı ile yaptım. Nasıl olmuş ? 
Daha fazla Nail Art için :
Instagram :
@izmirleydisi
@izmirleydisinailart
Youtube Kanalı ıcin :
@izmirleydisi

Sevgiler...
B.
Günün Ojesi #5 /Nail Art ve Gabrini Multi Vitamin Ojeler Günün Ojesi #5 /Nail Art ve Gabrini Multi Vitamin Ojeler Reviewed by Miss B. on Eylül 23, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.