Benri Argan Yaglı +15 Faktörlü Güneş Yağı



Güzel bayanlar, günaydınlar !

Saat öğlenin iki buçuğu da olsa, benim için hâla sabah olduğundan günaydın diyerek yazıma başlamak istedim. 

Biliyorsunuz ki bu bir hafta içinde ne bloguma nede instagram sayfasına girmedim. Açıkçası her gün bir olay olmasından dolayı, içimdeki yazma hevesi havaya uçtu gitti. Ben de daha fazla arayı uzatmayayım, malum okullar açıldı onla ilgilen derken, burayı boşlamadan stok yapmaya başlayayım dedim.

Yaz bitmesine bitti fakat, hala içim de bir yaz mutluluğu var. Vay be yazarken dikkat ettim de `bir yaz mutluluğu ` adında güzel bir dizi ismi olabilirmiş. Hoşuma gitmedi değil :) o zaman yapımcılara burdan seslenmiş olayım. :)

Dediğim gibi yaz mutluluğu devam ederken, malum İzmir de hâlâ denize girildiği için, aynı zamanda yazın her gün bol kepçe kullandığım adeta benimle bütünleşen, benim için `favorilerim ` de tek favori olan yağdan bahsetmezsem olmaz dedim.

Kendisi ile Gratis`in Haziran indirimde tanışmıştık. Yanlış hatırlamıyorsam hâla indirim de ve 10 lira. 

Haziran ayı boyunca, gezmediğim yer , koklamadığım güneş yağı kalmamıştı. Aslında benim tek isteğim, güzelce bronzlaşmayı sağlayan, güzel kokulu bir güneş yağıydı. O kadar sıkılmıştım ki, güneş yağı aramaktan artık ne bulursam alacağım moduna geçmiştim. Ne Arkolar ne de Garnierlar... Hiç birinin kokusu bana küçüklüğümü, anılarımı hatırlatmamıştı. Taaa ki, Benri ile tanışana kadar.
Şimdi diyeceksiniz, `Kızım alt tarafı güneş yagı ne kadar çok ayrıntıya girmişin.` Haklısınız. Ama bazen küçük ayrıntılar benim için çok büyük olabiliyor. Böyle bir psikopatlığım var da :)

Neyse yağa gelecek olursak; spreyli, 15 faktörlü, üzerinde yazılana göre beyaz tenlilere uygun (ben esmerim ) bir güneş yagı. Neden bu kadar sevdiğime gelecek olursak :
-Kokusu tam bir karamel. Kokladıkça, yeme isteği uyandırıyor.
-15 faktörlü koruması var.
-Az miktarda sıktığın da bile yetiyor.
-Nemlendirmesi MÜKEMMEL !
-Su geçirmez özellikte.
-Sürdügünüz andan itibaren, güneşte yanmaya başlıyorsunuz.
-Günde bir kere kullanım size gün boyu yetiyor. 
( şöyle diyeyim : öglen saat 12.00 dan akşam saat 20:30 a kadar deniz ve havuz da kalmama rağmen etkisi gitmiyor.)
-Sürdükten tam 15 dakika sonra emiliyor. 
-Mayo yada bikiniye gelse bile rengini ağartmıyor.
-Tüm gün ışıltısı sizle kalıp, nemli nemli pamuk pamuk geziyorsunuz.
-Ne kadar güneş altında kalırsanız kalın, güneş yanığı oluşmuyor. Daha doğrusu ben de olmadı. Belki tenden tene farklılık gösterebilir. 
-Ben, annem ve iki arkadaşım yazın her gün kullandık ve şişeden sadece Benri yazısının üst kısmına kadar kullanabilmişiz. 

Not*Aynı zaman da dikkatımi çeken bir konu ise; üstünde Argan yağlı yazmasına rağmen, arka tarafında ise Argandan bahsetmeyip, Hindistan cevizi yağlı demiş. Hala çözmüş degilim açıkçası :)

Şahsen ben kışın bile olsa, banyo sonrası kullanmayı ve bitirmeyi planlıyorum. Verdiği nem mükemmel, tam da kışın bacaklarımın ve kollarımın aradığı şey :)

Geldik sona, eğer beğendiyseniz yorum yapmayı ve blogumu takip etmeyi unutmayın ! 
Daha başka güzel postlarda görüşmek üzere hoşçakalın !! :*
Benri Argan Yaglı +15 Faktörlü Güneş Yağı Benri Argan Yaglı +15 Faktörlü Güneş Yağı Reviewed by Miss B. on Eylül 16, 2015 Rating: 5

6 yorum:

  1. Şimdi karamel kokuyor deyince direk ilgimi çekti yaz bitti ama gidip koklamak istiyorum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın kendinizden geçersiniz. Benden soylemesi :) Gratiste vardı iki gün once bitmeden bakin derim :)

      Sil
  2. Koruma faktörlerini yaz kış kullanmakta fayda var... Tabii kokusunun güzelliği bahane edilerek iyi bir şey yapmış oluruz... Denemeli... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun sayesinde kışın da kullanabilecegim sonunda :) Tesekkur ederim yorumunuz icin :)

      Sil
  3. alacağım sırf nemlendirmesini merak ettiğim için :) eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canim :) Umarim sen de memnun olursun benim gibi :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.