Her Pazar Bir Blogger #1 /Makyajformulleri


Fofoğraf We Heart It `e aittir.

Herkese selamlar !!!!!
Bugün yepyeni bir yazı dizisi ile karşınızdayım ! 
Adı da `Her Pazar Bir Blogger `. Yani her pazar bir blogger arkadaşımla sohbet edip, onu tanıyacağız :) Aslında bunu her hafta Cumartesi günü yayınlamak istiyordum fakat, serimin ismine uyumlu olmadığı için Pazar`a çevirdim.
Neden böyle bir şey yapıyorum hemen sizlere anlatayım. Aslında hepinizin bildiği Blogger yada Youtuberlar ile yapmak istedim. Daha sonra düşündüm ve karar verdim. O kadar güzel bloglara sahip olup, mütevaziliğini koruyan, parıldamayı bekleyen blog var ki ! Hem de bunu hak eden ! 
Bende onları olabildiğimce tanımaya, aynı şekilde sizlere tanıtmak istedim. Belki takip etmeyenleriniz, keşfetmeyenleriniz olabilir diye. Daha fazla yazımı uzatmadan serime başlıyorum :)


Bir kaç ay önce fark ettim, Makyajformullerini. Yazıları olsun, yorumlara verdiği samimi cevaplar olsun, yardımı bekleyenlere yardım etmesi olsun ve en en en dikkat ettiğim özelliği ise instagram da 10 bine yakın takipçisi olmasına rağmen, mütevaziliğini bozmayıp, benliğini koruyabilmesi olsun benim için yeri ayrı oldu diyebilirim. Daha yüz yüze görüşmememize rağmen, ne zaman yorum yazsam bir şey sorsam yardıma koştu. Kendi blogunda yayınladığı yazı dizisinin neredeyse aynısını (Vlog tadında Blog) aldım ve bunu kendisine söylediğim de, desteğin alâsını verdi. Ben böyle bir Blogger (arkadaş) tanıdığım için çok mutluyum. Umarım, yazım size yardımcı olur. Böyle güzel kişliği tanımış olursunuz.:)

Hazırsanız BAŞLASIN !
(Fotoğraflar izinsiz kullanılamaz.)
(Bu yazıda paylaşılan fotoğraflar, izin alınarak kullanılmıştır.)

1. İlk olarak kendinden kısaca bahseder misin ? Seni takip edenlerin daha yakından, takip etmeyenlerin ise tanıması için.
- Ecem Yazici, beni Makyaj Formulleri olarak taniyabilirsiniz:) 22 yasindayim istanbulda yasiyorum üniversiteyi bu yil bitirdim suanda tek yaptigim sey 4 yilin acisini cikartmak ve dinlenmek :) kitap okumayi cok seviyorum bir gunde bir kitap bitiren bir deliyim :) en buyuk hobimin de blogum oldugunu soylemeden gecemeyecegim... Arastirma yapmayi cok severim bilgisayar basinda saatlerimi geçiririm.


2. Bloga başlarken hayalin neydi ? Nasıl bir kararla blogunu açtın ?
- yaptigim ve cok sevdigim konulari baskalarina da anlatmak istedigimi fark ettim hayalim bir cok kisiye seslenebilmek, benim dunyamin disinda dunyalar tanimakti. Bu da gercek oldu/olmaya devam ediyor

3. Blogunu açarken korkuların oldu mu yada hala korkuların devam ediyor mu ? 
- hic korkmadim cunku karsiligini bekleyerek bu ise baslamadim. Sadece yazmak istedim paylasmak istedim gerisini dusunmedim :) 

4. Sana göre ideal Blogger ve Youtuber nasıl olmalı ?
4- kesinlikle isini iyi yapmali ozen gostermeli blogger/youtuber olarak takipcilerine ozen gosterdigini belli etmeli bastan savma veya paylasmis olmak icin paylasmamali anlatmak istediklerini...



5. Blogger ve Youtuber demişken, yerli yada yabancı vazgeçilmezlerin kimler ? 
- vazgecilmezim yok kendi alanimda veya baska konularda takipcisi oldugum kisiler var 

6.İleride Youtube kanalı açma gibi bir fikrin var mı ?
- bir kac ay icerisinde youtube kanalim takipcilerimle olucak :) 

7. Blogunda genellikle hangi konuları yazmayı seviyorsun ? Aynı şekilde ne tarz blogları okumayı seviyorsun ?
- blogumda yazdigim tum konulari seviyorum aralarindan secmem gerekirse makyaj ornekleri ve mutluluk formulleri :) 
Kozmetik ve makyaj bloglarinin yaninda, moda bloglari ve dekorasyon bloglarini daha sık okumayi tercih ediyorum

8. Makyaj koleksiyonunun içinde favori markaların neler ? İçinden asla vazgeçemem dediğin bir marka var mı ?
- kiko, Mac, The Balm, wet n wild, clinique, bobbi brown. Kiko'dan vazgecemem



9. Her gün kullanmaktan bıkmam dediğin bir ürün var mı ?
- farlarim :)

10. Sana göre, alış verişe çıktığında illa bir ürünün kaliteli olması için pahalı olması gerektiğine inanıyor musun ?
- bir urunun kaliteli olmasi demek pahali olmasi demek degil makyaj markalarindan ornek verecegim wet n wild markasinin en pahali urunu 20-25 TL bir cok pahali markaladan cok daha kaliteli urunleri

11. Peki bize uygun fiyatlı ve pahalı dediğimiz ürünlerden önerebileceğin bir ürün var mı? 
- Mac kapaticilar, maybelline fondöten ve pudra, wet n wild far, the balm eyeliner, bobbi brown far, clinique stick ruj daha soyleyeyim mi? :) 



12. Bize genel olarak bir öneri ver desek, ne söylerdin ?
- genel olarak bir oneri... hmmm :) istediginiz kadar makyaj yapin istediginiz urunleri kullanin ama cilt temizligini yapmadan asla uyumayin mutlaka haftalik bakimlarinizi yapin.. Bir de dogal olmaya ozen gosterin :)

Şimdi ise gelelim eğlenceli, benim ise en sevdiğim kısma :) Yazdıklarıma sevdiğin/beğendiklerine IN, sevmediğin/beğenmediklerine ise OUT demen yeterli :)
Mayo ?- OUT
Boy friend jean ?- OUT
Kolsuz T-shirt ?- IN
Kardashian kalçaları ?- OUT
Beyonce tarzı ?- IN
Kendall sacları ?- OUT

Bu bölüm ise, benim yazdıklarıma karşılık aklına ilk geleni söyleme :)
Hadise -  sirmardi
Duygu Özaslan  - isini iyi yapiyor
Kiralık ask- sevdim 
Gratis- her gun ordayim
Merve Bolugur- sonunda evleniyor :)
İzmir - guzel sehir
KirmiZi ruj - iddia 
Nail art- eglence
Cikolatali dondurma - sevmem
Deniz - sevmem 
Yaz aski - bana gore degil

Son bölümümüz de ise 3+1 var. Bize sevdiğin 3 dizi 1 film söyler misin ?
3+1
Hannibal
Girls
Gunesin kizlari
Film - Akil oyunlari

Seni seven, takip edenlere, son olarak neler söylemek istersin? 
-beni takip edip yazilarimi okuyarak resimlerimi begeniyor yorum yaziyorsaniz sizler sayesinde emegimin karsiligini aliyorum bu benim icin en buyuk mutluluk ve onur kaynagidir... Benim adimi gorup bu sayfayi acan ve bu cumleme kadar okuyan herkese minnettarim :) sizleri tanimasamda yuregimde hissettimi bilin... 

* bana sayfani ayirdigin icin cok tesekkur ederim canim guzel takipcilerin ve bol okurlarin olsun:)

Peki sana nerelerden ulaşabiliriz ? 


İnstagram- makyajformulleri

Snapchat - ecemyazicii

Adreslerimden takip etmeyi unutmayin :)

Tekrar tekrar teşekkür ederim, Ecemcim zahmet edip sorularımı yanıtladığın ve böyle güzel bir dilekte bulunduğun için :)

Evet, güzel bir yazının daha sonuna geldik. Umarım bu serimi beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum, bir sonraki yazıya kadar görüşmek üzere :)
Her Pazar Bir Blogger #1 /Makyajformulleri Her Pazar Bir Blogger #1 /Makyajformulleri Reviewed by Miss B. on Ağustos 23, 2015 Rating: 5

7 yorum:

  1. çok eğlenceli ve güzel bir tecrübe oldu benim için :) beni davet ettiğin blogunda bir sayfanı da bana ayırdığın için ayrıca tesekkür ederim bir sonraki yazılarını merakla bekliyorum seni kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel olmuş böyle bayıldım valla 💐😍

    YanıtlaSil
  3. Okurken çok keyif aldım canım harika bir yazı olmuş :) bu arada Ecem'i de nasıl hala keşfetmedim diye üzüldüm ve hemen instagramda takibe aldım :* :)

    YanıtlaSil
  4. Senden ne de güzel fikirler çıkıyor ya:)
    Çok eğlenceli bir sohbet olmuş bende okurken çok keyif aldım. İnstagramda beni de davet ettiğin için çok teşekkür ederim bir gün bende seninle böyle sohbet etmek isterim :*

    YanıtlaSil
  5. Canım benim çok samimi bir yazı olmuş zaten fikir ayrı bir harika ... Davet için çok sagol canım benim :)

    YanıtlaSil
  6. Bence konuk blogger hakkında fikir edinmek için soruların güzel seçilmiş canım, çok samimi buldum açıkçası :) Ecem de takip ettiğim bloggerlardan biriydi.Davet için tekrar teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir dizi olacak bu bence..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.