Film Önerisi - Drive (6/10/2014)



Tür:Suç,Dram

Süre:100 dakika
Yönetmen:Nicolas Winding Refn

Oyuncular:Ryan Gosling,Oscar Isaac,Carey Mulligan



 

Ne yapayım ne yapayım dedim, sonunda eski blogumu silmeye karar verdim. Hepsini bu bloga aktarıp, önceki emeklerim de boşa gitmemiş olur dedim. Ondan başlığın yanında tarih var. Tee 6 Ekim de yazmışım neredeyse bir yıl olmuş. Yaşlanıyor muyuz ne ? :) Ara ara film ve dizi önerilerim olacak yada bölüm tartışması, bana katılıp fikir verirseniz çok sevinirim :) 

Hepimizin adı gibi bildiği, Ryan denilince gözlerimizin pörtleyip, ağzımızdan neredeyse suları aktığı ama daha sonra aklımıza çocuğu olduğu hatırlayıp `olsun çocuğuna da bakarım ` deyip, Eva dan nefretimizi bir kez daha çıkardığımız bu kaslı çocuğumuzun filmini bilmeyen yoktur heralde. Varsa da hayatınızdan bir şey kaçırmamaniz için, topluluklar da sizinde konuşabilmeniz için sizlere özel yazıyorum. Genelde bu kadar övgüyü Hinfpt filmlerine yapsam da Amerikan filmleri de gönüllerimizi fethetmiyor değil. Bu da onlardan biri.

Oscar Iscaac hayranlığım olduğu dönemler de - gerçi ne hoş hâla devam ediyor ama :) - imbd den sırayla tüm filmlerini sırayla izlemeye koyulmuşken (bu sırada imbd den ögrendim ki doğum günlerimiz aynı günmüş <3), sıra buna denk geldi. Tabi bende bir sevinme bir mutlu olma durumları var. Sevdiğim iki oyuncu başrol de, e daha ne olsun dimi ? 
Başladım izlemeye, Blue Ray izlemenizi öneririm bu arada ;)

--SPOILER BULUNMAKTADIR--

 Film genel olarak don suratlı, ifade nedir bilmeyen, sanki yüz kasları felç geçirmişçesine duran adamın hayatından bir kesit alıyor. 
Oğlanımız (Ryan), araba tamircisinde çalışırken aynı zaman da, sürüş kabiliyeti mükemmel seviyede olması nedeniyle, bu özelliğini dublör olarak kullanıp hayatını devam ettiriyor. Bir gün hayatının aşkı ile kapı eşiğin de tanışır. Sonradan ögrenir ki, o kız aslında evli ve çocukluymuş. Adam tabi işkillenir, bu kız evli falan ama niye bana kaş göz atıyor diye :)  Bu merak zaten fazla uzun sürmez kadının kocasıyla (Oscar) bir şekil de tanışır. Meğersem kaş göz oynatan hanım kızımızın sevgili eşi, hapisten yeni çıkmıştır. Bir de karısına ve çocuğuna hayrandır. 
Tabi bu mutlu aile tablosuna dayanamaz aralarından çekilmeye karar verir ki, hanımın kocasının halledilmesi gereken işi nedeniyle yine adama ayak bağı olur. Bu sırada ardı arkasına gelen psikopat sahneler de Ryan`ımız döktürmüş resmen. Üzüldüğüm bir diğer kısım ise, Oscar`ın koca film de toplam 15 dakika anca oynaması neyse..
Esas oğlan psikopatlıkları ile bayanımızı kendine günden güne yaklaştırır ve mutlu sonla bu işi bitirir. 
Açıkçası aradan yıllar geçtikten sonra tekrar bakayım diyorum, yok hala konusuzmuş gibi geliyor bana. Film aslında oldukça boş ve yavaş ilerliyor. Psikopatlık sahnelerinde beklemeyin bam-güm-çan-çun onu bile adamlar sakin yapmışlar. Gerçi ne kadar sakin olsa bile Ryan`a yakıştirmadım degil o oyunculuğu. Adama başka hava katmış. O olsun yanında kimse bir şey yapamaz gibi bir duruş sergiliyor. He unutmadan değinmek istediğim konu ise müzikleri. Adeta EFSANE ! Ben hayatımda bu kadar güzel müzikleri bir araya getiren bir film daha görmedim. Kesinlikle ama kesinlikle dinleyin. Bağımlılık yapacaktır, belli bir süre sonra :)

Evet bugunlük böyleydi. Biraz nostalji yaptım kendi çapımda. Hadi çok öptüm yorumlarınızı bekliyorum :*



Film Önerisi - Drive (6/10/2014) Film Önerisi - Drive (6/10/2014) Reviewed by Miss B. on Ağustos 19, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.