Krem Farlar ve Kullanıldığı Yerler


  Merhaba, Bir önceki yazımın 100. yazım olduğunu görünce kutlama yazısı olarak, bu yazıyı yazmak istedim. Genelde karşımıza çok çıkan ama bir türlü toz farlar kadar kendilerini sevdiremeyen farların, aslında kaliteli ve ortak renkleri seçildiği zaman gayet birden fazla işlevi olduğunu biliyor muydunuz ? Bilenlere lafım olmamak ve benim eksik olduğum yerde beni tamamlamak dışında , bilmeyenlere küçük ama işe yarar bir kaç bilgi vermek istedim. Ülkemiz de genel olarak bakıldığında toz farların ne çeşidi ne rengi olursa olsun kapış kapış gitmekte, hatta stoklarda kalmamakta. Diğer bir tarafta ise krem farklara bakıldığında yerlerinde durmakta ve alınmasını beklemekte. İş böyle olunca, ben ve benim gibi düşünen bloggerlar arasında bir çalışma yaptım ve çoğu arkadaşın benim gibi düşündüğünü gördüm. O zaman konuya girip bildiklerimi sizle paylaşmak istiyorum.

-Tekli krem farlar, küçük kavanozlarda bulunduklarından gramajları daha fazladır. Diğer palet içindeki yada aldığınız farlardan, daha uzun süre sizi idare eder, işinizi görür.

-Diğer ürünlere göre daha kalıcıdır.

-Pigmentasyonu daha fazladır.

-Tek katlı sürümü ile daha kolay işlem yapabilirsiniz.

-Fiyatı diğerlerine göre daha yüksek olduğu için renk seçerken dikkatli davranmanız gerekebilir. Her zaman kullanacağınız bir far almak daha mantıklı iken gidip ışıltılı koca koca simli bir mor far almak sizce de mantıksız değil mi ?

-Ortak kullanılabilen renkler olmasına özen gösterin. Genelde seçerken, açık renkler ( şampanya rengi gibi ) , göz kapağınıza baz olabilecek renkler almaya çalışın yada koyu kahve rengi tonları ya da kapatıcılığı fazla olan sizi zor zamanınızda hemen sürüp çıkartabilecek bir far olmasına özen gösterin.
Kaba tabir ile caf caflı renklerden uzak durun.

-Böylelikle aldığınız krem farları rengine göre :
-Açık renkler aldıysanız : Aydınlatıcı olarak, Far bazı olarak,
-Daha pembemsi şeftali tonlarında aldıysanız :Allık olarak,
-Koyu tonlarda aldıysanız : Bronzer olarak kullanabilirsiniz.
-Mat rujlarınızda ise dudaklarınızı ön plana çıkarmak icin bile kullanabilirsiniz.

Özellikle yaz aylarında ışıltıyı sevenler için, harika bir bronzer olacak. Ben açıkçası böyle kullanmayı tercih edenlerdenim. Benim icin hem daha kullanışlı oluyor hemde aldığım ürünü bir sene içinde bitirip, bayatlamadan kullanmama neden oluyor. Krem formdaki bu tarzında bu tarz ürünleri kullanıp denemekten çok memnun oluyorum. Tabi aynı zamanda bu tarz ürünleri seçerken biraz yüksek fiyatlı ve kaliteli ürün seçmeye özen gösteriyorum. Siz neler yapıyorsunuz ? Benim gibi kullananlar var mi ? Varsa nasıl yapıyorsunuz ? Uygun fiyatlı olup kaliteli olan var mı ? Şimdiden herkese çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

Krem Farlar ve Kullanıldığı Yerler Krem Farlar ve Kullanıldığı Yerler Reviewed by Miss B. on Temmuz 02, 2015 Rating: 5

4 yorum:

  1. ne hoşlar :) bu araada çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım bloğunu keşif etkinliğinden aldım takip listeme ekledim beni takip edersen çok sevinirim canım:-)
    Http://fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Şekerlemeye benziyorlar : )

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.