L'Oreal Paris Skin Perfection Serisi / Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici



Herkese merhabalar ! Herkesin bayıla bayıla kullandığı, eşe dosta leblebi dağıtır gibi dağıttığı, indirimlerde hep ilk indirime giren demir baş ürünümüzü, yazmak için biraz geç kalsam da, en azından benim yorumumu takip etmek isteyenler yada duymak isteyenler için gelsin o zaman :)

Bu arada başlamadan bir bilgi vermek istiyorum. Blogumda etkinlik düzenlediğim için, pek yazı yazmak istemedim. Daha sonra arayı fazla açmak istemediğim için geri döndüm.

Evet uyarımı yaptığıma göre, yazıma başlayabilirim ! Daha 16 yaşımda iken bu ürünle tanışıp, kullanmaya cesaret edemeyenlerdendim. Ne kadar etrafımdakiler kullansa da, bana kullandırtmak için kendilerini hırpalasalar da yok , olmadı. Kullanmadım, kullanamadım. Nedeni hemen anlatıyorum : O zamanlar makyaj ürünleriyle ilişkim, ciddi boyutlardaydı. Kadınlar günü indirimi falan olunca ne varsa alıyordum. Bir bayanın -güzelli, uzmanının- dikkatini çekmiş olacak ki, elimden kremi alıp tezgaha geri koydu ve `Cildin daha çok genç, deli misin alıp bunu kullanacaksın ! Ne kadar 18 yaşındakiler kullanabilir deseler de, biz L`Oreal çalışanları 20-21 yaş sonrasındakilere öneriyoruz. 20 yaşından sonra cilt gerilemeye başlar, daha yolun başındasın bu kadar ağır bir ürün kullanma, gel başka bir ürün verelim sana ...` deyip daha uygun fiyatlı, bir L`Oreal ürününü bana gösterdi, fazla kullanmamamı önerdi. Ben de o günden sonra her gördügüm de tereddütlere düşmüş, kullanırsam cildim yıpranacak diye düşüncelere dalmıştım. Neyse aradan zaman geçti ve ürünün deneme boyu geçen aylarda elime geldi. Ben fotoğrafını hatta instagramdan da paylaştım. Güzelce cildimi temizledim. Ardından nemlendirme aşamasına geldim. Malum yaz aylarındayız, benim cildim yazın yağlı bir cilde döndüğü için tereddüt ederek kullandım. Hemen ilk gözlemlerimi anlatacak olursam :
- Ürünün kıvamı tam ideal.
- Rengi hafif pembemsi. Kokusu ise aşırı fazla. Gerçi ben parfüm seven biriyim ama sevmeyenler için sorun teşkil edecektir.
- Az bir miktari bile, cildinizi nemlendirmeye yetecektir.
- Sürer sürmez, hemen cilt tarafından emiliyor. Yağlı bir his ise bırakmıyor.
- Nemlendirmesi gayet başarılı.
- Cildim sabaha, gayet parlak ve canlıydı.
- Kokusu ise uzun süre cildinizde duruyor.
- Yağlandırma gibi bir sorun ile karşılaşmadım.
- Her şeyinden memnun kalmama rağmen, sanki biraz ağırlık yaptı gibi cildimde fakat sabaha kalmadı neyseki.
- Bana göre kesinlikle kışın kullanılması gereken bir ürün.

Seve seve bu ürünümü kullandım. İşin güzel tarafı cildim normalde tepki verir, ondan sonra kremle uyumluluk gösterirdi. Bu krem de ise, ilk günden uyum sağladı. Açık ve net söylemek gerekirse, fiyatına göre gayet başarılı bir ürün. Alır mıyım ? - Evet. Ne zaman ? - Sonbaharda. Yazın daha hafif ürünleri yada doğal ev yapımı ürünleri kullanmayı tercih ediyorum. Bununla da ilgili cilt bakımımı isterseniz yorum olarak, bana yazmayı unutmayın! Anlatacaklarım bu kadar eğer almayı planlayan arkadaşlar varsa, önerim yaşlarına göre alsınlar sonra -10 yıl sonra - pişman olabilirsiniz. Kendinize iyi bakın mutlu günler dilerim. Sevgiler....
L'Oreal Paris Skin Perfection Serisi / Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici L'Oreal Paris Skin Perfection Serisi / Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici Reviewed by Miss B. on Haziran 21, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.