Wet n Wild Ruj / Just Peachy ve Think Pink


Herkese merhabalar ! Biliyorum sizleri çok ihmal ettim. Vizem o kadar yoğundu ki kendimi bile göremedim. Bugün bitmesi ile yazılarıma geri dönüyorum. Bugün sizlere hafta sonu indiriminden aldığım rujları anlatmak istiyorum. Bu hafta kullanma ve güzel bir inceleme fırsatım olduğu için, bugün hemen her şeyi hatırlıyorken, sıcağı sıcağına yazmak istedim. Neredeyse her blogda ,yabancı bloglar da dahil, tüm bloggerlar da Wet n Wild ruj aşkı var. Almadan önce baya araştırma yapıp fikir sahibi olduğum bu ürünleri, denemek ve bulduğum anda almak için o kadar uğraştım ki anlatamam. Hemen unutmadan söylemek istediğim bir şey daha var. Birazdan yazacağım bu yazıda eksi yorumlarım olacak, o yüzden eleştiri yaparken, kırıcı değil yapıcı olmanızı bekliyorum. 
Ne dedim nereye geldim. Notumu da bildirdiğime göre anlatmaya başlayabilirim. Dediğim gibi her yerde aman aman anlatılan ürün için aklımda öyle bir yere sahip oldu ki, gözümde MAC'in dupe'u olarak canlandı. Uygun fiyata MAC benzeri ruj alacağım falan diye sevinirken, maalesef sevincim kursağımda kaldi. Belki de çok övülüp, kendi gözümde çok büyüttüğüm içindir. Ondan hayal kırıklığına uğramışımdır. Belki de gerçekten de öyledir, kim bilir. 
Hafta sonu biliyordunuz hepimiz Gratis Wet n Wild standlarına koştuk. %30 indirim olunca 6.50 liraya gelen rujları almazsak olmazdı. Bende uzun zamandır: Just Peachy, Think Pink, Bare It All rujlarını alıp denemeyi çok istedim. Gel gör ki her gittiğim de elimizde kalmadı lafıyla karşılaştım. Tam da Think Pink ve Just Peachy kalmışken alayım dedim. Biliyorsunuz bu arada bu rujlar yenilenmiş, paketleriyle. Eskisine göre gövdesi daha tombul olup kapakları daha sıkışık. O kadar geliştirmişler fakat hala ruju kapatırken, rujun kapağa bulaşma problemini çözemediler ya yanarımda ona yanarım. Standtan gittim aldım ve elimde denememle, renklerini beğenip sürdüm ilk önce elimde denedim ve renklerini gayet başarılı buldum, sonra bir hevesle makyajımı yaptım. Ardandan ruj sürme faslına gelince, MAC'in Kinda Sexy rujuna dupe olarak gösterilen Just Peachy rujunu denedim. Dudağıma da, elime de sürsem de hiç bir sekilde Kinda Sexy'e benzemediğini gördüm. Neden derseniz elim deki MAC`a gore daha turuncu kaldı. MAC`te hafif gül kurusu pembesi varken, bunda gayet şeftali tonunun turuncusunu görüyoruz. Arada benzerlik olduğunu düşünüyorum. Aynı zaman da MAC daha satinken, elimiz deki rujumuz mat bir renge sahip. Belki de yeni koleksiyondandir yada dudaktan dudağa renginin değişmesindendir. Tabi bunu simdi böyle olgunlukla söylüyorum dudağımda duruşunu gördüğüm de ciddi anlamda üzülmüştüm. İlla gidip MAC alacağız yani deneyebilmek için..

Thin Pink`e girmek bile istemiyorum. Tam da istediğim pembeyi, sonun da hayatımın rengini buldum derken, dudağım da ise kaba tabir ile cart pembe durdu. Bir ruj beni daha kötü gösteremezdi. Kesinlikle elime sürdüğümle yada internetten baktığım üzerinde deneyenlerde ki gibi durmadı. Kesinlikle bu ruju kullanmayacağım. Böylelikle bir ruj daha elimde patlamış oldu. Anneme yada kuzenime vermeyi planlıyorum.
Bu arada sürerken yaşadığım bir kaç olayıda pas geçmek istemedim. Benim gibi pinpirik olanlar varsa bu yazıyı okuduklarında akılların da fikir olabiliceğini düşündüm.
      

-Kapakları çok kalitesiz. Sıkı yapmışlar hemen açılmasın diye biraz kuvvet uygulayınca çatlama sesi geliyor.
-Ruju kapatırken çok dikkatli olun etrafına bulaşıyor.
-Asansör sistemi gayet kalitesiz.
-Sürümü ciddi anlam da çok zor. Ben dolgun, büyük dudaklara sahip olamama rağmen kenarlarından taştı sürerken. Fırçayla sürmenizi yada çok dikkatli olmanızı dilerim.
-Ruju sürerken bir geçiş yapıp tekrar üzerinden geçiş yaparken ya alttakini alıyor yada bir yere fazla bırakıyor. Eşit dağılım yok.
-Dudaklardan çok kolay çıkıyor.
-Pigmentasyonu güzel. Rengini veriyor.
-Dudaklarda kalıcılığı bana çok az geldi. Golden Rose Dream Lips bile daha uzun dayanıyor.
-Dudaklarımı hafif nemlendirdi.
-Mat olmasi ayri güzel.
-Belli bir zaman sonra dudak içinde birikme yapıyor çizgi şeklinde ki bu benim en nefret ettiğim olay ! Dudak kalemlerin de olmadı, ruj da oluyor.
-Sürdüğünüz de hafif topaklanma yapıyor. Topaklanma olmaması için, dudaklarınıza peeling yapmadan sürmeyiniz ruju.
-Fiyatı diğer rujlara göre daha uygun.
-Ünlü markaların rujlarına dupe isterseniz bakabilirsiniz.

Evet, yukarıda size artılı eksili anlatmaya çalıştım. Umarım yararını görürsünüz. Kendinize güzel bakın, bir daha ki yazımda görüşmek üzere ! <3
Wet n Wild Ruj / Just Peachy ve Think Pink Wet n Wild Ruj / Just Peachy ve Think Pink Reviewed by Miss B. on Nisan 03, 2015 Rating: 5

6 yorum:

  1. Bare It All ve Just Peachy çok yakın bulduğumdan önceliği Bare ıt All'a vermiştim. Ama diğer renklerinide almayı düşünüyorum serinin.. Umarım hepsini rahatlıkla kullanabilirim, elde ürün kalması sinir olduğum bir durum zira..Güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bare it all denemek istediklerimden. Umarim tahmin ettigim gibi cikar ve beni sevi dirir. Sen de istediklerini alirsin umarim tatlim ! Sen de guzel saglikli gunlerde kullan canim benim :*

      Sil
  2. kapak sistemine kesin çözüm bulmalılar. çok sevdiğim rujlar benimde. ama kapak sıkıntısından serinin diğer ürünlerini almak istesem de cesaret edemiyorum. bir süre sonra çanta içinde de açılmaya başlıyorlar. taşıma sıkıntısı da yaşıyorum maalesef. ama renklere lafım yok. harikalar =)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle ve kesinlikle cozum bulmalilar yoksa istenmeyen yerle bulasip bizi delirtecekler :) guzel gunlerde kullan tatlim :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba cnm güzel günlerde kullan renkleri güzel son zamanlarda denemek istediğim rujlardan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol guzelim :) kesinlikle indirim anini bekle ! Yakin zamanda yapacaklarina inaniyorum ;)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.