Emily Nude Dudak Kalemi


Herkese merhaba ! Umarım keyifler iyidir. İşler güçler bittiyse, kahveniz yanınızda ise yazmaya başlıyorum. 
Dudak kalemleriyle tanıştığımdan beri elimden bırakamamam bir oldu. Her gün makyajımı yapar, kalemimi sürmeden o makyajı bitirmem. Hem rujlara göre daha hesaplı hem de bazı rujlara göre daha iyi oerformans sergiliyorlar. Favorim olması aslın da bu yüzden diyebilirim. Bundan önceki yazılarımı okuduysanız bilirsiniz. Daha önceleri Golden Rose Dream Lips ve Essence Lipliner incelemesi yaptım. Hepsin den o kadar memnunum ki anlatamam. Tek bir fasrk var bu ikisinin arasında Essence içeride az da olsa bir birikme yapıyor. Gerçi pek göze batmıyor ama olsun benim için önemli bir kriter diyebilirim. Bu dudak kalemine gelirsek, bloglar da baya bir araştırmasını yapıp, övgüler çok alınca ben de denemeliyim diyerek soluğu parfümeri de almam bir oldu. Baktım istediğim renk kalmamış, o zaman anladım ben dışın da herkes bu kalemin ne kadar değerli ve önemli olduğunu. Genelde ruj yada dudak kalemi seçerken, hep nude tonlara bakarım ardından kullanıp beğenirsem diğer renklerini alırım. Şansıma burada da bir tane kalması ile hemen aldım. 211 numara bendeki. Zaten nude denilince dudak kalemlerin de olsun rujlarda 11`li sayılar aklınıza gelsin. 



Kullanımına gelirsek, bir dudak kalemine göre oldukça yumuşak bir yapısı var. Sürümü bu bakımdan çok kolay. Gayet güzel dudağınızın şeklini alıyor. Yağlı yada kuru bir yapısı olmaması ayrı bir avantaj. Dudağınıza sürerken aynı zamanda nemlendirmesi ile birlikte, pigmentasyonu da ayrı bi güzel. Sürdüğünüz anda rengini vermesi, diğer dudak kalemlerinden ayıran bir özellik. Benim dikkat ettiğım şeylerden biri ise, sürerken topaklanma olma olayı. Eğer dudaklarınız da kabuklanma yada çatlama varsa peeling yapmadan, hiç bir dudak ürünü kullanmayın derim. Dudakta hataları ortaya çıkarabiliyor. Ben de peeling olayına dikkat edip, bu ürünü öyle kullandım ve sonuç mükemmel ! 
Sevemediğim bazı durumlar var. Bunlar dan biri çok kolay bir şekilde dudaktan çıkması. En en en sevmediğim özellik ise, içeride birikme yapması. Dudak için de çizgi şeklinde birikme yapması, gün içinde çirkin bir görüntü ortaya çıkartabiliyor. Aynı zamanda bir yerde bir şey içerken direk dudak izi ortaya çıkıyor. Kullanırken tedirgin olabiliyorum. Dudağım dan çıktı mı ? İçte birikme yaptı mı ? Diye soru sora sora etrafımı bayabiliyorum, bu yüzden. Kısa süreli kurtarıcınız olabilir ama onun dışında kullanmak isterseniz, çevreniz dekilere değil dudağınıza ilgi göstermeniz gerekebilir. Flormar` dan da büyük övgüler aldım. Sizce onun dudak kalemini denemeli miyim ? O zaman kendinize güzel bakın <3



Emily Nude Dudak Kalemi Emily Nude Dudak Kalemi Reviewed by Miss B. on Nisan 09, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.